Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli päättyvän vuoden 2008 mehukkain provosi?

Vierailija

Näin vuoden päättyessä on aika kurkistaa hieman taaksepäin ennen uuden vuoden vaihtumista.

Omalta osaltani paras provo oli "Olinko liian nipo, kun valitin päiväkodin henkilökunnalle hiekasta lapsen saappaissa". Monilla meni tämän kanssa herne mukavasti nenään! ;-)

Sivut

Kommentit (111)

Vierailija

Älkää vaan lopettako niiden tekemistä, te jotka oikeesti osaatte! Kiitos vaan kaikille, monta hauskaa hetkeä olen täällä viettänyt :D

Vierailija

Itse nimittäin usein olen tälläinen vastaaja (ainakin omasta mielstäni).

Eli ymmärrän että kyseessä on provo, mutta tekeydyn vähän tyhmäksi, etten muka tajua ja vastaan "tohkeissani" jotain apua, joka yrittää olla yliampuva/hauska/täysin tollo.

Huono esimerkki on tälläisista vastauksista, esim. tähän tyyliin, että "ai niinkö teillä siellä Porvoossa, ei meillä vaan täällä, mutta mehän ei varmaan mistään mitään ymmärretäkään."

Tuota Porvoo-esimerkkiä käytän todella harvoin, koska se on jo niin kulunut ettei ole enää kovinkaan hauska, mutta se oli esimerkki, että jotenkin aukeaisi, jos joku ei ymmärrä ollenkaa. Eli jou pieni sana tai asia, joka paljastaa ap:lle että oikeasti ymmärretty on, mutta mukavaa viihdettä.

Itse en oikein osaa provoilla, mitään kunnon provoa en ainakaan muista. Usein kerron totuutta hieman yksioikoisemmin tai tosikkoisempana kun oikeasti olen.

Tai yhdistelen parhaista tarinoita yhdeksi.

Mutta provot ovat suuri ja tärkeä osa AV:tä!

Vierailija

Mun parhain provoni tapahtui lehdessä moooonta vuotta sitten!Yhteen lehteen laitoin lääkäri palstalle että nakki katkesi masturboinnissa sisälleni ja isäni yritti kaivaa sen viikon päästä pois!

Vierailija

Lainaus:

mutta myöntäkää pois.: Hauskaa on teilläkin ihmetellessä provoja (tiesitte tai ette niiden niitä olevan). Usein saan provooni myös jonkun sanataiturin, jonka vastauksille saa nauraa.

Minusta on päin vastoin tosi ärsyttävää kun joutuu miettimään että onko tämä juttu täyttä paskaa vai ei. Ja sitten jos joku paljastuu provoksi mihin on tosissaan vastaillut ja nähnyt jopa vaivaa tms., niin ei sekään mitenkään mieltä ylennä. Aina välillä mietin että jospa hakeutuisin muualle näiden provojen takia ja pari kertaa olen sen tehnytkin.

Ja joo, ei tarvi sanoa että olen tosikko.

Vierailija

onko joku juttu totta vai ei? Jokaisen omassa päässähän tämä av:n todellisuus syntyy.

Ihan samahan se mun kannalta on, saiko joku todellakin pomoltaan sen hajuviestin vai ei. Sen asian merkitys syntyy mulle silloin kun mä luen siitä, mietin ja kommentoin sitä. Sille omassa tajunnassani syntyvälle merkitykselle on ihan sama, tapahtuiko se juttu vai ei.

Sillä tietenkin on merkitystä, paljastuuko juttu provoksi. Mieluiten ei saisi paljastua :-)

Vierailija

että ei nykyään voi olla varma kuka puhuu totta ja kuka ei.

Ihmiset tekee provoja tosi kipeistäkin asioista. Varmaan joku on kohta tekemässä itsemurhaa ja naureskelee sitten itsekseen, että onpas hauska provo, kun niin monet menee lankaan.

Sääli sitten niille, jotka sitä apua todella tarvitsisivat.

Tämä on sairas palsta.

Vierailija

muiden nokkelista vastauksista ei niinkään siitä itse aloituksesta. Se on vain alkusysäys taitaville sanataitureille, joiden jutuille saa nauraa kippurassa. Jos juttu on kovin neutraali, ei sitä kukkan lue tai siihen vastaa ja näin ollen myös nokkelat ja hauskat vastaukset jäävät usein syntymättä.

5

Vierailija

Lainaus:

En minä näille oikeasti auttaville naureskele vaan niille, jotka nokkelasti vastaavat jotain hauskaa tai lisäävät vettä myllyyn. Tällaiset henkilöt varmasti myös itse huomaavat, ettei nyt ole tosi kyseessä.

Porukalla nauretaan typeryksille jotka menee lankaan ja tunnetaan ylemmyyttä! Selvä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat