Pään kummalliset kivut. Lääkäriinkö?

Vierailija

Viime viikolla yks aamu heräsin ja ajattelin että olen nukkunut huonossa asennossa kun oikea puoli päästä oli kipeä, etenkin korva ja korvan takaa ja niska. Odotin sen menevän ohi, mutta se on vain pahentunut päivä päivältä. Eilen löysin korvan takaa hiusrajan kohdasta pienen lumpun, tuskin havaittavan mutta todella aran. Kun siitä painaa sätii isolle alueelle pään oikean puoliskon takaosassa.. tuntuu kuin verisuonia katkeilisi. Nyt tuntuu että pää on tuolta kohtaa koko ajan kipeä ja pitää ottaa särkylääkettä, myös jos jännittää niskoja kipu sätii tuohon osaan. MInä olen täällä jo kuvitellut kaikki pääsyövästä lähtien. Tämä kipu on niin erilaista kuin normaali pääkipu.

Kommentit (4)

Vierailija

ja kipu tosiaan säteilee laajemmalle alueelle. Niskalihaksia puristamalla saat kivun esille kun alueelle tulee painetta.

Älä hiero aluetta, jos kyseessä on tulehdus. Pidä se lämpinänä ja lepuuta niskoja, sillä vilkkaampi paikallinen aineenvaihdunta + lepo parantaa nopeammin.

Vierailija

Lihakset jumissa just niskassa, säteilee kovaa kipua juuri tuolla tavalla. Kipulääkettä ja fysioterapiaa. Lääkäriltä saa lähetteen, jos on ko. ongelma.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat