Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin alkaa Stockan ALE?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siinä se kysymys tulikin. Nyt (ainakin Hesarin mukaan) on joku välipäivien ale merkkituotteista Gant Boss Hilfiger jne. mutta milloin varsinainen ale alkaa? 2.1.09?

Kommentit (10)

Vierailija

ja sieltä sanoivat, että ale alkaa vuodenvaihteen jälkeen. Ymmärsin, että alkaisi siis jo 2.1, koska kysyin, alkaako loppiaisen jälkeen niin kuin yleensä.

Vierailija

oli alennuksessa lasten kenkiä ihan kivasti, toppaa oli pari tankoa, tosi isoja reimatec haalareita poikien väreissä ja tyttöjen värissä taisi olla pienempiäkin, itse katselin 92cm. Myös muutama Ticketin takki ja housuja oli alennettu. Vauvojen puolella oli sekalaisia vaatteita aikapaljonkin aletangoissa ja toppatakkeja, sellaisia keveämpiä, ei mitään kosteussuojattuja. Niin ja 40 oli aleprosentti.

Muita osastoja en ehtinyt katsastamaan.

Vierailija

Ennakkoale on naisten ja miesten muodissa.

Varsinainen ale alkaa kai jossain loppiaisen kieppeillä, olisiko edellisenä tai seuraavana päivänä..? Siinä main kuitenkin.

Vierailija

Uskaltaudun tähän vielä kyselemään, että onko jollain muuten kokemuksia jo tuosta Catmandoon takista tältä talvelta. On siis se ruskea takki, jossa pitkittäisraidat ja joka oli hulluilla päivillä myynnissä. Takissa luki, että on hengittävä, vedenpitävä ja saumat teipattu ja kun hintaa jäi 32 euroa nyt, niin ajattelin uskaltaa vaihtaa merkkiä (olen siis ollut yleensä IcePeak-fani).

Vierailija

Ale alkaa virallisesti sunnuntaina, mutta tänään jo sai niistä mitä oli esillä ja merkattu.

Meillä tarttui mukaan lapsille kenkiä Timberland, Viking, Tepsut, SuperFit (yllätys yllätys), toppatakit (Ticket ja Catmandoo), joitain hattuja ja pyjama.

Naisten alusvaatteet tuntui olevan jossain piilossa, pelkkä pöytä oli. Samoin urkkapuolella oli kenkiä iso määrä, mut vielä sellaisessa kollissa vai mikä se on? Ei päässyt siis katselemaan. Niin ja laukkuja oli paljon alessa, mulle tarttui sekä työlaukku että perässä vedettävä putkikassi mukaan.

Ja lasten puolella oli leluja, isommalle ostin Legoa ja pienemmälle FisherPricea ja itselle Finanssipelin ;-)

Vierailija

Iso kiitos sinulle tulppaanisipuli nopeasta vastauksesta!!!

Huomenna olisi tarkoitus suunnata Stockalle ja hakusessa olisi meilläkin 92 haalari, tyttövärissä.

Huomista odotellessa... :)

Lainaus:

oli alennuksessa lasten kenkiä ihan kivasti, toppaa oli pari tankoa, tosi isoja reimatec haalareita poikien väreissä ja tyttöjen värissä taisi olla pienempiäkin, itse katselin 92cm. Myös muutama Ticketin takki ja housuja oli alennettu. Vauvojen puolella oli sekalaisia vaatteita aikapaljonkin aletangoissa ja toppatakkeja, sellaisia keveämpiä, ei mitään kosteussuojattuja. Niin ja 40 oli aleprosentti.

Muita osastoja en ehtinyt katsastamaan.

Vierailija

ja käydä maanantaina hakemassa viimeiset vauvatarvikkeet Stockalta ennen ryysiksen alkua... Mutta siellä olikin jo aivan kauheasti väkeä, erityisesti venäläisiä turisteja, eli rauhallinen shoppailu jäi vain unelmaksi. Ainakin joillain naisten osastoilla oli jo -40%, mutta lasten osastolla tai leluosastolla ei ollut alennuksia. Kuulin jonkun kyselevän lasten osastolla koska alet alkaa ja myyjä vastasi vain "vuodenvaihteen jälkeen" eli eipä tuosta tiedä onko heti huomenna vai vasta myöhemmin. Mä jotenkin muistelin että aikaisempina vuosina ale olisi alkanut yhtä aikaa kaikilla osastoilla, mutta eipä siis ainakaan tällä kertaa ollut niin.

Uusimmat

Suosituimmat