Onko Johanna Tukiainen mielestäsi kaunis?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Lainaus:

MITEN itsensä laittaa ja kantaa, ei pelkästään kasvonpiirteistä tai vartalonmallista. Minusta JT:n tyyli on niin kammottava, ettei häntä voi omasta perpektiivistäni nähtynä kutsua parhaalla tahdollakaan hyvännäköiseksi.

Objektiivisesti analysoituna, tyylin ohi katsoen sanoisin, että kasvoiltaan hän olisi/ on ollut ihan sievä (en kuitenkaan "kauniiksi" kutsuisi), jos meikki, tukka ja vaatetus olisivat aivan jotain muuta.

Vartalo oli ennen kauniihko, nykyään ihan tavis.

JT ON todella kaunis.

Vierailija

Tässä ketjussa kysyttiin MIELIPIDETTÄ. Eikö minun mielipiteeni voi olla se, ettei Tukiainen ole kaunis, vaikka sinun silmiisi hän olisi?

En muutenkaan koe tarvetta kadehtia kauniita naisia, sillä olen itse tyytyväinen omaan ulkonäkööni, mutta jos kadehtisin, kadehtisin jotakuta aivan muuta kuin Tukiaista; esimerkiksi hillityn stailattuja ja klassisen kauniita, pieniä, siroja naisia tyyliin Penelope Cruz, Michelle Pfeiffer, Nina Kurkinen ym...Tämä on minun MIELIPITEENI ja subjektiivinen näkemykseni.

Minusta tukianen on tyyliltään mauton, naamaltaan persoonaton, joskin ihan sievä meikkiensä alla ja kropaltaan tavallinen. Miksi minun mielipiteeni tekee minusta kateellisen?

Ja by the way, en koe tarvetta tällä tavoin eritellä, arvottaa ja analysoida "tavallisten" naisten ulkonäköä, mutta jos ihminen itse on asettanut itsensä julkisuuteen ja hakenut kaikin tavoin julkisuutta, voi hänen toimiaan ja hahmoaan mielestäni arvostella. Itsehän hän toisten näkemystä itsestään silloin elämäntyöllään hakee. Ja jos joku, kuten Tukiainen, on nimenomaan asettanut itsensä julkisuuteen ulkoisella habituksellaan ja ulkoisia avujaan korostavassa ammatissa (ei esim. kirjailijana), totta munassa silloin keskustellaan juuri hänen ulkonäöstään, eikö?

Terveisin ysi, joka on lopen kyllästynyt tähän "kateellisuus"-juttuun, joka aina nostetaan keinotekoisesti esiin, jos jostain asiasta ilmaisee negatiivisen mielipiteen

Vierailija

Ruma oliSI jos vietäisiin stailattavaksi. Ne hirveät hamppuhiukset pois, tummaa(?) tilalle, hieman erilaiset vaatteet ja joku 10kg pois painosta. Kyllä jos hänen kuviaan katselee muutaman vuoden takaa, niin ihan nätti tyttö siellä alla on.. tarttisi vaan vähän "huoltoa", niinkuin pyörät joita on vaan polettu, mutta ketjuja ei ole muistettu rasvata ja muutakaan huoltoa tehdä..

Vierailija

Mielestäni se alkoi olla hyvin lähellä kaunista. Kun ottaisi vielä ne hiuslisäkkeet pois ja laihduttaisi muutamia kiloja niin olisi ihan sievä.

Vierailija

Kun katsoo kasvoja, niin ihan kohtalaiset kasvonpiirteet siellä pakkelin alla on. Tosiaan muutama kilo pois ja iho kuntoon, niin saisi oikeinkin nätin vielä oikealla stailauksella. Nyt on turvonnut barbi lähinnä.

Vierailija

et kysytään et onko JT kaunis ja jos vastaa että ei oo, ni sitte tietty haukutaan heti kateelliseksi=) mun mielestä ei oo, turvonnut lähiöruusun näkönen barbi

Vierailija

MITEN itsensä laittaa ja kantaa, ei pelkästään kasvonpiirteistä tai vartalonmallista. Minusta JT:n tyyli on niin kammottava, ettei häntä voi omasta perpektiivistäni nähtynä kutsua parhaalla tahdollakaan hyvännäköiseksi.

Objektiivisesti analysoituna, tyylin ohi katsoen sanoisin, että kasvoiltaan hän olisi/ on ollut ihan sievä (en kuitenkaan "kauniiksi" kutsuisi), jos meikki, tukka ja vaatetus olisivat aivan jotain muuta.

Vartalo oli ennen kauniihko, nykyään ihan tavis.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat