Onko toiselle huutaminen henkistä väkivaltaa?

Vierailija

On paskapaska olo. Eilen illalla tietokone sekosi, ja pyysin miestä apuun. Itse en osaa tehdä mitään jos kone tilttaa, mies on haka niissä asioissa.

Tuli kyllä apuun, mutta samalla huusi naama punaisena, että olen avuton kusipää ja minun pitäisi itse opetella käyttämään konetta ja eikä häntäkään kukaan ole opettanut tai auttanut... jne jne...

Se helkkarinmoinen huutaminen minua masentaa, tämä on vain yksi esimerkki monista. Ei jaksa enää.

Kommentit (5)

Vierailija

Ja mulla on itellä ollut just tommonen mies. Totesin etten ansaitse sellaista paskaa ja jätin sen. Ajattelin että on lapsellekin parempi kun joku ei huuda koko ajan.

Vierailija

aika stressaantunut. Mulla on macin kone eikä sen kanssa ole ikinä ollu mitään häikkää, mies tekee 10 tunnin päiviä, enkä kyllä rasita sitä millään ylimääräsellä. Välillä vaan kaikilla keittää yli.

Vierailija

Sitäkin on kamala kuunnella. Olen ihan fyysisestikin kipeä tämän takia, vatsa nipistelee ja hartiat ovat jumissa ja kipeät.

On meillä hyviäkin hetkiä, mutta tämä arvaamattomuus eniten stressaa.

Eilen oli ensin mukava ja leppoisa ilta, kunnes tuli tuo tietokonejuttu. Sitten "repesi"..

Olisi kai parempi että olisi tappelua koko ajan..Pahinta on juuri se, että on mukavaa, ja yhtäkkiä mies alkaa kiroilla, haukkua ja raivota jostain pikkuasiasta.

Mulla on silloin sellainen tunne, että mua hakataan päin naamaa. T. ap

Vierailija

Mutta on kain minullakin oikeus olla elämättä jatkuvasti "kusi sukassa".

Vältän tahallani ärsyttämästä, mutta kun viime aikoina saan huudot ihan mistä vain asiasta, en oikein uskalla kohta mitään puhua... T. ap

Vierailija

Ei kenelläkään ole oikeus tehdä toiselle paskaa oloa siksi että on ite stressaantunut!

Mua alkaa vaan aina vituttaa, jos huomaan että joku on pinna kireellä siksi että on stressaantunut. Harvoin se kuitenkaan niiden muiden syytä on, jotka siitä saa kärsiä, ja usein stressille voi tehdä itse jotakin kunhan viitsii. Etenkin sitten on velvollisuus tehdäkin, jos se stressi haittaa muiden elämää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat