Tuttavaperhe AINA myöhässä 30-60 min. Eivätkä koskaan pyydä edes anteeksi!

Vierailija

Mitä tekisit?

Kommentit (13)

Vierailija

kunnes tulin siihen lopputulokseen, että itseään ei kannata vaivata liikaa turhalla minuuttiaikataululla ja hyväksynkin myöhästelijät koska he hyväksyvät sitten minunkin myöhästelyni. Helpottaa muuten stressiä kummasti.

Vierailija

Emme kyllä kuvittele olevamme mailman napoja vaan ihan oikeasti on ongelma, kun mihinkään ei ajoissa ehditä. Olen pahoillani ja tuttavamme sen tietävät jo sanomattakin ja kaikki tietävät, joten en tiedä onko kenellekkään enään ongelma.

Vierailija

Meillä kans semmonen tuttavaperhe aina myöhässä juhlista ja joka paikasta,vähintään puoli tuntia.Mielestäni semmoiset ihmiset pitävät itseään maailman napoina,luulevat että maailma pyörii heidän ympärillään,eikä kellään muulla ole väliä.

Vierailija

Eikä siinä mikään auta. Ovat kroonisia myöhästyjiä, asiaa auttaa pikkasen se, että tiedän jo heidän tulevan aina myöhään.Kutsun heidät klo 12 jos haluan heidät meille 15 aikaan..:)

Vierailija

Lainaus:

Emme kyllä kuvittele olevamme mailman napoja vaan ihan oikeasti on ongelma, kun mihinkään ei ajoissa ehditä. Olen pahoillani ja tuttavamme sen tietävät jo sanomattakin ja kaikki tietävät, joten en tiedä onko kenellekkään enään ongelma.

Oletko itse miettinyt mistä johtuu myöhästelynne? Onko teillä kahdeksan lasta, koira ja anoppi mukana aina kun lähdette reissuun, vai miksi ette hallitse ajankäyttöä?

Vierailija

Meillä on kanssa yhdet kaverit tulevat kylään AINA ainakin puoli tuntia myöhässä. Kerran tulivat siihen aikaan kun pyydettiin, ja meillä oli imurointi kesken. Mä sanoin vaan, että ei me vielä teitä odotettu, kun olette yleensä ainakin puoli tuntia myöhässä... Sen jälkeen ovat olleet ajoissa TAI ilmoittaneet myöhästyvänsä. Saa nähdä kuinka myöhässä pian alkavat ilmaantumaan kun saavat esikoisensa. Varmaan sen 2h...

Vierailija

Paitsi että voivat olla myöhässä kaksikin tuntia. Onhan se hankalaa, kun omat kuviot menee uusiksi toisia odotellessa, mutta minkäs teet. Mä olen ainakin tosi huono sanomaan kellekään. Pitäisi kai.

Vierailija

se on niin törkeää käytöstä aikuiselta ihmiseltä, että me emme vain yksinekrtaisesti kutsu semmoisia mihinkään.

Jos semm oisiea olissi sukulaisissa (luojan kiitos ei ole) Niin ei oile mun vika jos pullat ja kaakut on syöty kun he saapusi paikalle... ei vois vähempää kiinostaa....

Jo0s joku on aikuisen aniin isiootti, ettie tiedä kauanko aikaa menee pukemiseen ja syömiseen ja ovesta ulos lähtemiseen niin se on voi voi.....

Vierailija

Lainaus:

jotka miettivät aamulla sängyssään suihkuun lähtemistä siihen aikaan kun on sovittu jo olla paikalla. Tai jotka "ihan nopeasti vaan piipahtavat" matkalla toisessa paikkaa ja tulevat siksi myöhässä.

Miehen veli on tuollainen ja totuttiinkin joskus autottomana aikana siihen että jos on sovittu että lähdetään yhdeksältä, me herättiin yhdeksältä ettei tarvi turhaan odotella kyytiä yhteentoista asti... Vaan annas olla jos me kerran myöhästyttiin 5 minuuttia, voi sitä sanomisen määrää.

Vierailija

entäs sitten kun viisihenkinen perhe odottelee tuntitolkulla sinkkunaista. Luulisi sitä yhden ihmisen saavan itsensä ripeämmin liikkeelle, kuin monipäinen porukka, jossa pieniä lapsia...

Vierailija

myöhästyvät aina vähintään puoli tuntia, joskus useamman tunnin.

Eipä ole jääty heitä odottelemaan.

Ainoastaan jos vain he ovat tulossa syömäkylään, kutsutaan kuudeksi ja teen ruoan kahdeksaksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat