suositelkaa hyvää lehteä minkä voisin tilata itselleni.

Vierailija

En itsekkään oikein tiedä minkä tyyppisen lehden haluaisin. Saisi olla jotain ruokaan liittyvää, sisustusta yms.. vaikeeta..

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

kodin kuivalehteä lukee 60-vuotias äitini ja se on mielestäni vähän iäkkäämpien, ei-koulutettujen, maalla asuvien naisten lehti. Etenkin ihmisten kesken -palstan jutut on tosi katkeraa vuodatusta, samoja itsesäälisiä "anoppi vihaa minua" ja "alkoholisti-mieheni hakkasi 30 vuotta, vihdoin uskalsin lähteä" -juttuja vuodesta toiseen. Hyviä ruokaohjeita siinä kyllä on, mutta en tilaa ennen kuin 50-vuotiaana.

Vierailija

ruoka- ja sisustusjutut mahtavia, lehti on sopivan nuorekas eikä sellainen mummolehti kuin kodin kuvalehti. Tavallisissa naistelehdissä on liikaa tylsiä julkkisjuttuja.

Vierailija

mummolleni tulee Kotivinkki. Itse pidän enemmän KK:sta, mutta minä olenkin ihan tavallinen yo-koulutuksen saanut äiti-ihminen.

Kannattaa ostaa pari irtonumeroa eri lehdistä, niin näkee, minkätyylisestä lehdestä tykkää...

Vierailija

mutta sen jälkeen kun lehti alkoi ilmestymään joka kolmas viikko, hermo petti, ja lopetin tilauksen. Ekaksikin, tilausmaksu on jotain per 12 numeroa, eikä siis vuoden tilaus, ja kun olet lehden sillä hinnalla tilannut, niin eikös se mainosta valtavien tilaajalahjojen kanssa tilausta jonka hinta on -50 prossaa sinun maksamastasi hinnasta. ikinä ei kestotilaus ole ollut yhtä halpa kuin se eka koukuttava tarjous.

ja sitten ne jutut. kaikki jutut on samaa kauppaketjumainoshöttöä, jossa houkutellaan ostamaan tavaraa. ihan kuin lukisi pirkkaa tai yhteishyvää. laita koululaisen huone järjestykseen niminen artikkeli on sata tavaraa jotka pitäisi ostaa, eikä siis yhtään toimituksellista asiaa.

minusta oikea hyvä lehti olisi sellainen jossa pääpaino olisi ostamattomuudella, ympäristön säästämisellä ja ihmissuhteiden kunnossapidolla. Mutta aha- miksi sitten maksaisin mainospaperilehden tilauksesta, kun näistä aiheista on netti pullollaan!

Vierailija

sitten tajusin, miksi sen lukeminen jää aina roikkumaan niin pitkäksi aikaa. Siinä ei vaan ole kovin paljon kiinnostavaa luettavaa 30+ -ikäiselle naiselle. Lähes kaikki KK:n haastateltavat ovat 50+ -ikäisiä naisia, jotka kertovat vaikeasta lapsuudestaan ja kolmesta väkivaltaisesta avioliitostaan, joiden jälkeen ovat nyt vihdoin myöhäisessä keski-iässä ruvenneet kukoistamaan, saattaneet kesken jääneet kirjallisuuden yliopisto-opinnot loppuun ja tekevät yliopistolla tutkimusta ja väitöskirjaa naisen asemasta suomenkielisessä postmodernissa kirjallisuudessa. Saavat voimaa avantouinnista ja sauvakävelystä ja lapsenlapsista ja nauttivat elämänsä ensimmäisestä normaalista ihmissuhteesta kahdesti eronneen kulttuurihistorian professorin kanssa.

Ihmisten kesken -palsta taas on täynnä 50-luvun rakkaudetonta lapsuuttaan katkeruudella muistelevia naisia, joiden aviomiehet ovat jättäneet heidät 40 vuoden avioliiton ja 35 vuotta jatkuneiden syrjähyppyjen jälkeen. Tai sitten 60+ -ikäiset kyselevät, mistä löytyisi raitis ja luotettava kumppani iloksi eläkepäiviin ja seuraksi päivätansseihin...

Nimim. Tilaus päättyy onneksi nyt vuodenvaihteessa....

Vierailija

Lainaus:

sitten tajusin, miksi sen lukeminen jää aina roikkumaan niin pitkäksi aikaa. Siinä ei vaan ole kovin paljon kiinnostavaa luettavaa 30+ -ikäiselle naiselle. Lähes kaikki KK:n haastateltavat ovat 50+ -ikäisiä naisia, jotka kertovat vaikeasta lapsuudestaan ja kolmesta väkivaltaisesta avioliitostaan, joiden jälkeen ovat nyt vihdoin myöhäisessä keski-iässä ruvenneet kukoistamaan, saattaneet kesken jääneet kirjallisuuden yliopisto-opinnot loppuun ja tekevät yliopistolla tutkimusta ja väitöskirjaa naisen asemasta suomenkielisessä postmodernissa kirjallisuudessa. Saavat voimaa avantouinnista ja sauvakävelystä ja lapsenlapsista ja nauttivat elämänsä ensimmäisestä normaalista ihmissuhteesta kahdesti eronneen kulttuurihistorian professorin kanssa.

Ihmisten kesken -palsta taas on täynnä 50-luvun rakkaudetonta lapsuuttaan katkeruudella muistelevia naisia, joiden aviomiehet ovat jättäneet heidät 40 vuoden avioliiton ja 35 vuotta jatkuneiden syrjähyppyjen jälkeen. Tai sitten 60+ -ikäiset kyselevät, mistä löytyisi raitis ja luotettava kumppani iloksi eläkepäiviin ja seuraksi päivätansseihin...

Nimim. Tilaus päättyy onneksi nyt vuodenvaihteessa....

Olen 30+ ja tykkään Kodin Kuvalehdestä, koska siinä on aitoja ihmisiä ja ihmiskohtaloita! Sinuahan ei tietysti kiinnosta sellainen vaan pitää olla shoppailuvinkkejä Nykiin....olet tosi pinnallinen!

Vierailija

Siinä on kaikkea: sisustus, matkailu, kulttuuri (esitellään leffoja, kirjoja ym), muoti, meikit, kasvatus, parisuhde, ruoka+leipominen, MAHTAVAT kolumnit, Roope Lipastin kolumni pitää lukea aina heti kun lehden saa käsiinsä.

Ainoa, mikä lehdestä puuttuu on julkkikset, juorut.

Äitini alko tilata sitä mulle opiskeluaikana, nyt olen jo vuosia maksanut itse lehteni enkä aio lopettaa tilausta KOSKAAN! Odotan jo seuraavaa numeroa...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat