Vieläkö tyrmäystippoja on?

Vierailija

Onko niitä koskaan oikeasti ollutkaan?

Minä uskon että tyrmäystippoja saaneet ovat juoneet itse liikaa ja sitten kuvittelevat jonkun laittaneen tippoja juomaansa.

Kommentit (3)

Vierailija

Ostin kerran apteekista eräitä silmätippoja ja minulle sanottiin, että ne on sen takia kaapissa lukon takana, kun niitä käytetään tyrmäystippoina. Ajattelin, että kiitos vinkistä. Saapahan tarvittaessa rasittavat työkaverit pois pikkujoulumenosta. No, oikeasti en ole tippoihin turvautunut.

Vierailija

erilaisia ns."date rape"-huumeita/lääkkeitä. Mm. Rohypnolia ja Xanaxia - molemmat ihan tavallisia reseptilääkkeitä - saatetaan tipauttaa lasiin. Samoin erilaisia huumeita. Ideana on saada nainen niin tillin tallin, että seksuaalinen hyväksikäyttö onnistuu helposti (tai mies siihen kuntoon, että on helppo ryöstää puhtaaksi).

Ne ovat niin yleisiä, että erilaiset tiedotuskampanjat varoittavat niistä, ja joissakin valistuneissa klubeissa on tarjolla mahdollisuus testata drinkkinsä, jos jokin epäilyttää.

Arvelen että Suomessa ne eivät ehkä ole kovin yleisiä siksikin, että täällä naiset muutenkin juovat usein ihan omasta toimestaan perseet olalle, ja ovat muutenkin seksin suhteen "helppoja" (varsinkin kovassa kännissä).

Vierailija

Kumpikin on kokeiltu.

Tippoja kun saat, niin mikään ei onnistu, muisti ja tasapaino lähtee täysin ja seuraavana päivänä on aivan hirveä olo. Vaikka kuulostaa tällä tavoin kuvailtuna ihan samalta, kuin kaatokänni, ei se sitä ole. En vaan osaa kuvailla paremmin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat