Olen työpaikkani ainoa työntekijä, missä vaiheessa minun pitää kertoa pomolle raskaudestani?

Vierailija

Ennen sitä ei pidä mutta yleensä käy ilmi kuitenkin :-)

Kommentit (12)

Vierailija

Eli sinun aitiyslomasi taitaa alkaa joskus 11.7. kieppeillä? Eli sinun pitää kertoa viimeistään 11.5. Älä missään nimessä kerro ennen rakenneultraa jos ei ole pakko (jos maha ei näy). Siihen asti kaikki on vielä avointa.

T:eräs rakenneultran jälkeen keskeytykseen joutunut

Vierailija

Eli esim. rv 12 jälkeen? Tuleepa vähän puun takaa, jos tosiaan joudut jäämään saikulle vaikka puolivälissä.. Varsinkin, kun olet ainoa työntekijä!! Enpä moista haluaisi itselleni töihin.. No taantuman ollessa parhaimmillaan ja laman tultua tuollaisista, jotka vähät välittää työpaikastaan ja työnantajastaan, pääsee helposti eroon.. Sietäisi jokaisen vähän miettiä...

Vierailija

eikä mun mahasta huomaa, vaikka olisin viimeisilläni. Mulla on tyosopimus 2011 elokuuhun, jotenka mua ei voi raskauden takia irtisanoa eikä äitiyslomalla

Vierailija

Mulla on la 18.8 ja rakenneultra joskus huhtikuun alussa. Riittääkö jos kerron pomolle vasta sen jälkeen vai onko mulla velvollisuus kertoa aiemmin, esim heti kun 12rv tulee täyteen?

Vierailija

päivärahaa 2 vuotta vanhempainvapaan jälkeen ja kun asumistuki nousee ja saan sossusta rahaa, ovat tuloni tismalleen samat kuin nytkin töissä ollessa.

Vierailija

Työnantajaa ajatellen kerroin itse heti joskus rv 12, luulin olevani mukava ja kiltti kun kerroin ajoissa, näin antaen aikaa järjestää työt minun jäädessä lomalle. No mutta paskaahan minä vain niskaani sain kun olin laittautunut raskaaksi ym. "kivaa" kommenttia tuli. Oli sovittu että pidän kesäloman ennen äitiyslomaa, mutta jouduinkin jäämään sairaslomalle kuukautta ennen kesälomaa. Sain taas kuulla olevani petturi, rahan nyhtäjä, kieroilija ym.

Joten jos tunnet pomosi niin hyvin, ettei vastaavaa tapahdu, kerro ajoissa. Mutta jos yhtään epäilet pomosi suhtautumista, kerro vasta kun on ihan pakko.

Vierailija

Viimeeksi kerroin vasta 2 kk ennen äitiysloman alkua ja pomon mielestä se oli ihan ok. Nytkään en aio sen aiemmin kertoa, sillä en jaksa kuunnella mitään raskauteeni liittyvää jorinaa töissä yhtään sen kauempaa kuin on pakko.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat