Mies sanoi että haluaa minulle pienemmät rinnat!!

Vierailija

Eilen sitten keskusteltiin kaikenlaisia juttuja ukkoni kanssa ja hän alkoi puhumaan kuinka olen lihonut kahden lapsen syntymän jälkeen ja en ole enään haluttava.Olin ennen hoikka ja kaunis,minulla oli kauniit pienet kiinteät rinnat...noh,kahden lapsen imetys (lopetin vuosi sitten kuopuksen imetyksen) on sitten tehnyt tepposet rinnoilleni,ovat nykyään d-kuppia ja roikkuvat rumasti!Push-uppien kanssa ovat ihan kivan näköiset mutta kun liivit ottaa pois niin lurpsahtavat mahaani vasten!

Mies sanoi että mun pitää alkaa laihduttaa ja hän jopa olisi valmis maksamaan rintojen pienentämisen ja kohottamisen...mutta aloin miettimään että miksi helkutti en kelpaa tälläisenä!?

Mitä kumma teen?Pitääkö mun alistua mieheni tahtoon ja pitää täten perhe koossa?

Kommentit (6)

Vierailija

Mutta ei oo tosiaankaan mistään leikkauksista koskaan puhunut, joten on ollut ihan helppo jättää kommentit omaan arvoonsa. Eikä se mieskään niitä pahalla sano, kunhan harmittelee, ettei olla tutustuttu nuorempana, että olis nähnyt mut kiinteämpänä.

Mutta minä oon ihan ok sen kanssa, että iän myötä kroppa muuttuu, ja totta kai lapsetkin tekevät tehtävänsä. Ja kyllä mieskin sen tajuaa. Jos se alkaisi jotain leikkauksia ehdottamaan, niin kyllä loukkaantuisin.

Eikä se itseä niskasta kiinni ottaminen aina oo niin yksinkertaista. Mulla on ollut motivaatio ja kyky pitää huolta kunnostani ja kropastani, mutta kun terveys ei kestä. Nyt oon ollut lenkkeilemättä vajaan vuoden, kun en jaksa olla koko ajan kipeänäkään. Ja lääkäreitä kierrän minkä ehdin, mutta poppakonsteja terveenä pysymiseen ei oo vielä löytynyt.

Joten turpaan sais ukko, jos en kelpais, vaikka parhaani yritän.

Vierailija

Kyllä sun ap pitää pitää kroppasi kunnossa,kuvitteleeko naiset oikeesti että kun naimisiin mennään niin voi näyttää ihan lehmältä...jos ap haluat miehesi pitää uskollisena niin suostut tähän ja otat itseäsi niskasta kii

Vierailija

Ja kerta nykypäivänä annetaan hoitoja kyseiseen pulmaan, niin miehesihän haluaa vain korjata kyseisen asian. Eli jos nyt kumminkin keskustelisitte asiasta positiiviseen sävyyn.

Jos olet sitä mieltä ettäolet onnellinen ja mies saa tyytyä kohtaloon niin kerro se hänelle.

Vierailija

No kyllä ne minunkin mielestäni aika rumasti roikkuvat mutta jotenkin kuvittelin että kyllä rakkaus kaiken kestää ja kuitenkin ovat vaan rinnat...huoah!

-ap!!

Vierailija

Joo-o...joidenkin miesten pitäis itse yrittää olla raskaana, imettää, hoitaa lapsia ilman että kroppa siitä mihinkään muuttuis..

Vierailija

Kirjoitat että roikkuvat rumasti. Sinun vai miehesi mielestä? Yhdessähän te olette lapsenne tehneet ja ilmeisesti sinun vartalosi on saanut taistelu arvet. Mitä jos miehesi penis olisi ohentunut ja venynyt synnytysten myötä ja ei enää kiihottaisi sinua enää?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat