Ajattelin ehdottaa miehelle, että jatkossa emme ostaisi joululahjoja toisillemme.

Vierailija

Se on aina ihan stressissä kun ei muka keksi mulle mitään ja aattona käy sitten jotain ostamassa. Jos sovitaan että mitään ei osteta, niin sitten ei tule stressiäkään.

Kommentit (3)

Vierailija

Kylläkin siksi, että tänä jouluna olimme kumpikin sanoneet toisillemme yhden toiveen. Minä hankin miehelle hänen toivomansa jutun (ja pari muuta pientä ylläriä) mutta mies ei saanut aikaiseksi hakea mulle kaupasta sitä mitä olin toivonut (jotain pientä riipusta oman valintansa mukaan). Olin sen verran pettynyt että ajattelin että ensi jouluna kumpikin ostaa itselleen niin ei ole liian vaikeaa.

Ja juu, tiedän että oli tyhmää pettyä niin kovasti mutta minkäs sille mahtaa että petyin. Olin liikaa tietysti odottanut ja toivonut sitä pientä korua.

Vierailija

On hauska tehdä siitä yhteinen projekti. Esim. ostettiin kuntopyörä. Analysoitiin, mikä olisi paras eri testeistä ja haettiin netistä malleja ja niiden ominaisuuksia jne. (Oikeasti voitaisiin ostaa muutoinkin, mutta tuo yhteistyö toisen kanssa on varmaan se paras lahja)

Vierailija

Lainaus:

Ja juu, tiedän että oli tyhmää pettyä niin kovasti mutta minkäs sille mahtaa että petyin. Olin liikaa tietysti odottanut ja toivonut sitä pientä korua.

Mäkin toivoin mieheltä yhtä tiettyä juttua. Joulupukki tuli ja jakoi lahjat enkä saanut mieheltä mitään. Kyllä olin pettynyt! En saanut MITÄÄN ja se vaan oli ihan normaalisti niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Ajattelin, että valitan kun lapset on mennyt nukkumaan. Mies antoikin sitten paketin, ei vaan ollut laittanut sitä yhteisten joukkoon. Ajatteli, että samapa se koska sen antaa. Ja sama se olikin. Mutta ehdin pettyä, tiedän tunteen ;-)

Meillä on ollut useana vuonna sopimus, että ei osteta lahjoja toisillemme. Ollaan tehty jotain yhteisiä tarpeellisia hankintoja. Mut onhan se jotenkin tylsää... :-D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat