Haiseva toosa

Vierailija

Mieheni mielestä alakertani on oikea hajupommi,mikä siihen auttaisi?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Alkkarit pitää vaihtaa monta kertaa päivässä ja pimpuraa pitää huilutella bide-suihkulla. Haju tosiaan tarttuu lakanoihin, vaatteisiin ja sohviin. Tutut on sanoneet, että meillä haisee hiukan sillille.

Ei oo tulehdusta mulla, tutkittu on. Jotenkin luontainen ongelma..

Vierailija

Ettei ole tulehdusta tai unohtunutta tamppoonia? (Niin uskomattomalta kun se kuulostaakin niin sekin on nähty ja haju on jotain paskan ja tuhkakupin väliltä... :-C)

Vierailija

Siis ei kutinaa, kirvelyä tai verensekaista vuotoa, mene apteekkiin ja osta Lactalia.

Käytä sitä viikko ohjeen mukaan tilanteen hoitamiseen ja sitten ohjeen mukaan ehkäisyyn. Maitohappobaketeerivalmiste paikalliseen käyttöön juuri tuollaisiin limakalvo-ongelmiin.

Vierailija

Olen pessyt pelkällä vedellä paikkojani jo reilu vuoden koska se ärsyyntyy saippuasta... jääköhän paskan haju elämään perseen ympärille ilman saippuointia?Johtuisiko se siitä?

Vierailija

Voiko toi haju oikeasti tarttua sormiinkin?Kerran kiusasin miestäni ja tungin etusormeni hänen suuhunsa niin sanoi "ei jumalauta,nyt sun sormetkin haisee paskalle!!".En viitsinyt kertoa etä olin hetki sitten käynyt käsikakalla palstan ohjeiden mukaan!

Vierailija

se oli täysin hajutonta.

Nyt ikää 30 ja paikat kuivat on ihan sama hajuongelma. Mulla on tosi herkkä nenä ja tuntuu että tosa käryää kilometrin päähän. En käytä saippuaa koskaan pesuun.

Kai sitä rupeaa vanhemmiten mätänemään..

Vierailija

Olen tuosta edestä kolmion ajanut mutta tuolla välissä on kaikki tallella...kerran ajoin kaikki pois niin olin kuin piisamirotta!Mikä tohon hajuun oikeasti auttaa??Onko paskan/sillin löyhkä ominaishajuni?

Vierailija

Niin ja on kuulemma niin hirveä haju että kun nukutaan saman peiton alla niin haju jää peittoihin kiinni?Voiko valkovuoto tämän aiheuttaa vai mistä johtuu?

Vierailija

Lainaus:

Voiko toi haju oikeasti tarttua sormiinkin?Kerran kiusasin miestäni ja tungin etusormeni hänen suuhunsa niin sanoi "ei jumalauta,nyt sun sormetkin haisee paskalle!!".En viitsinyt kertoa etä olin hetki sitten käynyt käsikakalla palstan ohjeiden mukaan!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat