G: Mitkä ovat ne suorat sanat jotka pitäisi sanoa läheisellesi/kaverillesi mutta et uskalla?

Vierailija

Minun pitäisi sanoa äidillem että luottaa ihan selvästi liikaa mieheensä (joka taatusti pettää, ainakin vokottelee muita) mutta sitten ei tarvitsisi äitiä enää nähdä... ei ikinä uskoisi.

Kommentit (9)

Vierailija

Omalle siskolle, joka valmistaa hervottoman kokoisia ruokia esim. ostaa sellaisen 6 siankyljyksen paketin, paistaa kaikki uunissa ja syö ne kaikki yksin yhdellä istumisella. Aamupalaksi voi mennä koko pakastepussillinen karjalanpiirakoita kerralla.

Vierailija

että olen ihan oikeasti jo aikuinen. Ystävälleni: Ala ottaa vastuuta omasta elämästäsi, kuten esim. raha-asioidesi hoidosta, äläkä aina valita miten PA olet.

Vierailija

Paskat sä mitään sosiaalisia pelkotiloja sairastat. Olet vain patalaiska ja elät käyttämällä muita hyväksesi. Luuletko, että mä jaksan loputtomiin venyä ja venyä sillä aikaa kun sä etsit helpon tien tehdä kaikki asiat tai siis olla tekemättä ja teettää ne muilla. Helvetin vaikeaa mullakin on ja ei mene päivääkään, ettenkö tahtoisi kuolla, mutta joka perkeleen aamu mä nousen ylös ja menen töihin!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat