Hei vaan

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

kaikille. Minäkin olen täällä maalismasujen listassa, vaikka en juurikaan ole tänne kirjoitellut. Olen tyytynyt lukemaan muiden kirjoituksia :) Ajattelin nyt sitten itsekin kantaa korteni kekoon, näin uuden vuoden alla. Kävin tänään neuvolalääkärissä, viikkoja on takana 27+5 (esikoista odotan). Odotin kauhulla punnitusta, joulun aikana kun on HIEMAN tullut syötyä kaikenlaista ylimääräistä..no ei se paino kuitenkaan ihan älyttömiä ollut, mutta oli sitä tullut viime käynnistä 3.5kg lisää :) Kaiken kaikkiaan paino on noussut nyt n.7 kg, onko se paljon? Sf- mitta oli 27cm, eli ihan käyrällä pysyttiin, samoin sydänäänet oli vahvat, eli niiltä osin kaikki ok. Ainoa, mikä nyt huolestuttaa, on kohdunsuun pehmeneminen, jonka vuoksi pitää mennä viikon päästä kontrolliin. Lääkäri sanoi, ettei kannata huolestua, mutta ainahan sitä nyt vähän säikähtää. Jouduin liikuntakieltoon, ja nyt vain mietin, että kukas tuon meidän karvakorvan käyttää päivisin lenkillä, kun mieskin on töissä :(

Supisteleeko teillä muilla paljon? Minulla päivittäin, ja lähes joka yökin. Nyt vasta tajusin, että yöllä tuntuva paine alamahassa onkin itseasiassa supistus, olen ennen laittanut sen vessahädän piikkiin, mutta lääkäri meinasi, että ovat supisteluja. Yöllinen vessassakäynti häiritsee ainakin minulla unta jo nyt, joudun ravaamaan pissalla koko ajan, rasittavaa! Mietin vain, minkälainen se pissaustahti on sitten ihan loppumetreillä...

Nyt lähden tästä vähän siistailemaan kotia, uudenvuodenaaton kunniaksi=) Mukavaa uutta vuotta kaikille!

T:Maria08

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat