Kun vaimo ei enää innosta kuten ennen

Vierailija

Tykkään kyllä vaimostani, mutta ylipaino yms. laskee himoja. Vaimo taas on saannut päähänsä, että minulla on erektio-ongelmia ja patistaa lääkäriin. En nyt oikein voi sanoa, että saan helposti ihan spontaanejakin erektioita, kunhan vain näen himottavan naisen.

Miten asia kannattaisi ilmaista?

Kommentit (9)

Vierailija

mutta suoraan. Tyyliin

"Kun meillä nyt on välillä ollut näitä vaikeuksia seksin kanssa, tiedät varmaan mitä tarkoitan (varmista, että tietää!), niin haluaisin nyt ihan reilusti jutella tästä. Kun me molemmathan ollaan tässä vuosien varrella muututtu, niin en ole ihan sujut kaiken muutoksen kanssa. Minä kun en ole koskaan erityisemmin tykännyt ylipainoisista naisista ja nythän sinulla nuita kiloja on kertynyt. Rakastan sinua ihan yhtä lailla kuin ennenkin, mutta tähän asiaan ulkonäkösi vaikuttaa. Ymmärrän, ettei laihduttaminen ole helppoa, eikä sinun edes tarvi sitä minun vuoksi tehdä, mutta jos itsekin haluat sitä, niin olen valmis tukemaan niin paljon kuin on tarvis". jne.

Minulla on PALJON ylipainoa, tosin nyt viimein se on vähenemään päin (14kg lähtenyt, ainakin toinen mokoma pudotettavana) ja asia on erittäin arka minulle. Mutta oma mies, jos joku, saa minulle sanoa asiasta suoraan enkä ikinä halua, että ulkonäköni hävettää miestäni tai että se vaikuttas sänkyelämään negatiivisesti. TOTTAKAI henkinen yhteys, tunteet ja rakkaus on tärkeintä, mutta mielestäni nämä kaksi asiaa eivät millään tapaa sulje toisiaan pois.

T. 160cm /79kg

Vierailija

itse olen hieman pyöreä, mutta mieheni jumaloi minua ja kehuu kuinka seksikäs olen aina ja hän ei todellakaan välitä kiloistani...äskenkin oli autossa muna pystyssä ja johtui kuulemma vain siitä kun ajatteli minua alasti :) Mieheni on hoikka ja lihaksikas ja todella komea. Mutta kyllä se niin vain on että kun se oikea löytyy niin hänen pitäisi kiihottaa vielä vanhainkodissakin vaikka siivouskomerossa ;)

Vierailija

Kuulostaa ihanalta ja romanttiselta, juuri mitä tämä palsta kaipaakin kaiken teknisen suoritusseksin vastapainoksi. Minusta myös henkinen yhteys on aivan äärimmäisen tärkeää seksissä. Pidä kiinni tuollaisesta miehestä, niitä sielun kumppaneita ei kuitenkaan aivan rajattomasti löydy. Äläkä välitä kateellisten panettelusta. Kommenttisi on aurinkoinen ja ilahduttava!

Lainaus:

itse olen hieman pyöreä, mutta mieheni jumaloi minua ja kehuu kuinka seksikäs olen aina ja hän ei todellakaan välitä kiloistani...äskenkin oli autossa muna pystyssä ja johtui kuulemma vain siitä kun ajatteli minua alasti :) Mieheni on hoikka ja lihaksikas ja todella komea. Mutta kyllä se niin vain on että kun se oikea löytyy niin hänen pitäisi kiihottaa vielä vanhainkodissakin vaikka siivouskomerossa ;)

Vierailija

Itse olen vähän turvonnu sitten ensi tapaamisen (silloin 52kg nyt 82kg), mutta sängyssä on kyllä riehakasta 5-7 kertaa viikossa. En ole kylläkään löllö-läski ja kannan ylpeänä sen mitä mulla on. Lisäksi löytyy useampi ihailija...

Vierailija

olen masentunut akka, jolla on kamala bmi ja lösövittu, hirveät pillukarvat ja hienhaju. Ei tämmöinen kanttura kiinnosta kun on kuumia kinkkuja joka paikka pullollaan.

Vierailija

niin toki kannattaa kertoa ongelman syystä suoraan. Mikä yms.? Pillun löysyys? Raskausarvet? Tylsä seksi? Oletko muuten kyllästynyt? Itselläni ei ole varaa arvostella, koska ylipainoa on 15 kiloa, vaimolla sitä on 6-8 kg. Sitten kun olen saanut itseni timmiksi, alan huomauttelemaan asiasta. En voi kuitenkaan sille mitään, että minua eivät kiihota löllyvät ja vetelät naiset, vaikka itse olenkin ylipainoinen. Erektiota me molemmat kuitenkin tarvitsemme.

Vierailija

Kyllä jossain vaiheessa tuntus monelle/joillakin tulevan eteen sellainen "kriittisyyden" kyttääminen parisuhteessa (ainakin mitä täällä on lueskellut). Jolloin aletaan kiinnittämään huomiota juuri muijan levinneeseen perseeseen tai siihen kaljaakittaavaan ääliöön sohvalla. Aika paljon se varmaan riippuu ihmisestä että miten sille kandee lähtä hommasta huomauttamaan. Ei nyt kummiskaan paras vaihtoehto ole itte ylipainosena alkaa neuvomaan toista ylipainosta laihuttamaan.

"...oma mies, jos joku, saa minulle sanoa asiasta suoraan..."

Kaikki miehet täällä naurahtivat juuri ymmärtäväisesti :D

Itte oon kääntäny kropan löysäjohdanteisesta kohtuu tiukkaan kuosiin. Muija sitten katteli peilistä hanuriaan ja mietti että johko hänkin vähän laihduttaisi omiaan. Erehdyin sanomaan että "hei joo, sun kandee varmaan alkaa myös nostelemaan painoja niin saat muotoakin sitte sinne nahan alle". Olisin varmaan päässy vähemmällä jos oisin mielummin käyny metsässä potkasemassa karhua.

Vierailija

Lainaus:

Itse olen vähän turvonnu sitten ensi tapaamisen (silloin 52kg nyt 82kg), mutta sängyssä on kyllä riehakasta 5-7 kertaa viikossa. En ole kylläkään löllö-läski ja kannan ylpeänä sen mitä mulla on. Lisäksi löytyy useampi ihailija...

Hei, onneksi olkoon! Suomessa on ikävä kyllä peli-ikäisiä naisia vähemmän kun miehiä niin kaikille naisille riittää useampi ihailija. Sitten kun joskus duunaat muksuja, hieman vanhenet eikä aikaa enää riitäkkään 5-7krt viikossa paukuttelulle niin siinä vaiheessa saattaa se ukkoskin alkaa miettimään näitä asioita. En tiedä koskeeko juuri sinua, mutta kun et itsestäsi muuta kertonut kun painon niin oletin muutaman asian. 30kg eikä mistään kohtaan ole päässyt läski löllymään? Vaikuttavaa....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat