olen masentunut ja pilasin mieheni uudenvuoden

Vierailija

Luulin jo parantuneeni mutta tänään aamulla herätessäni ajatus uuden vuoden juhlimisesta aiheutti suoranaisesti kauhua. Meidän piti matkustaa toiselle paikkakunnalle ystäväpariskunnan luo mutta en pystynyt lähtemään. Ahdisti niin että rintaa puristi. En tajua miksi olen tälläinen. Ystävät joiden luokse piti mennä ovat todella ihania ja olisimme olleet vain ihan pienessä porukassa. Kuitenkin minua pelotti niin paljon etten pystynyt edes puhumaan aamulla.

Haluaisin vain kuolla pois. Aiheutan vain pahaa mieltä kaikille ja oma oleminenkin on pelkkää kärsimystä.

Kommentit (2)

Vierailija

Itsellä koko syksy ollut ihan kamala. Ahdistus ja paniikkihäiriöt hiipivät elämääni pikkuhiljaa. Kävin lääkärisssä reilu kuukausi sitten, sain lääkkeet. Tosin ei vielä hirvittävää helpotusta niistä ole tullut.... mutta jotain kumminkin.

Tiedän sen tunteen kun on sopinut jotain, ja tuleekin hirvittävä ahdistus ettei pysty lähtemään... halua ottaa vieraita vastaan.

Oletko käynnyt lääkärissä, suosittelen käyntiä jos et ole veilä käynnyt. Lääkkeillä ainakin pitäisi jossain vaiheessa helpottaa. Aika rankkaa elämä jos asialle ei tee mitään.

Vierailija

eli koko nuoruuteni. Viimeinen 6kk on ollut ihanaa ja olen varmaan ekaa kertaa lapsuusaikojen jälkeen ollut oikeasti onnellinen, mutta nyt tämä taas alkaa.

En jaksaisi enää, tuntuu kuin olisin jotenkin vammainen. Mies lähti sinne ystävien luokse ja vietän uudenvuoden yksin. Haluaisin vain kuolla mutta en voi koska särkisin niin monen ihmisen sydämen.

Missään ei ole mitään järkeä. Lääkkeitä söin 3v mutta niistä ei juurikaan ollut apua. Lopetin psykologikäynnit samasta syystä vuosi sitten.

-ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat