FACEBOOKista kysymyksia

Vierailija

Heips,

Olen ihan uusi taman facebokin kanssa ja tuli mieleeni etta voiko siella jotenkin estaa kaikkia nakemasta esim. omaa syntyma-aikaa. Vai onko syntyma-aika sellainen tieto joka on aina pakko olla nakyvissa "kavereille"? Mita muita pakollisia tietoja jaa nakyviin.

Mina haluaisin etta vain oma nimeni ja kuvani nakyisi eika mitaan muuta, onko mahdollista?

Kommentit (3)

Vierailija

aika hyvin siellä saa rajattua mitä näyttää. tarkistin, niin taitaa saada juuri niin. Ja lisäksi voit rajata, että vain ystäväsi näkevät profiilistasi muuta kuin kuvan pienenä ja nimen.

Vierailija

Asetukset ja yksityisyysasetukset ja sieltä mm profiiliasetukset. Kannattaa käydä joka kohta läpi ja miettiä mitä tietoja haluaa jakaa ja kenen kanssa. Asetukset kannattaa myös päivittää aika ajoin. Jos liittyy johonkin verkostoon, niin silloin kannattaa käydä asetukset uudelleen läpi, ettei käy niin että yhtäkkiä koko verkostolla on oikeus selata sun valokuvia.

Syntymäaikatiedot voit muuttaa ja asettaa kokonaan pimentoon tms menemällä omaan profiiliisi ja sieltä välilehdelle tiedot ja sieltä sen laatikon kohdalle missä on syntymäaikasi etsi muokkaa tietoja. Sitten vaan muuttamaan asetuksii.

Sitten tuolta yksityisyys/profiili välilehdeltä löytyy ihan ekana kohtana "Katso, miten kaverisi näkee profiilisi: " toiminto. Tähän kun syötät kaverisi nimen, pääset katsomaan profiiliasi juuri hänen silmin.

Itse olen muokannut profiiliani siten, että jotkut kaverit eivät pääse näkemään mun seinää laisinkaan. Tai pääsevät vain joihinkin albumeihin käsiksi. Ja joihinkin albumeihin pääsee kaverien kaverit käsiksi, mutta valtaosaan vain kaverit. Yksi albumi on sellainen täysin julkinen, johon pääsee kuka hyvänsä käsiksi. (pilailukuvia)

Vierailija

Sieltä voit määrittää mitä haluat profiilissasi näkyvän. Samoin asetuksista pystyt määrittämään, kuka näkee seinän, valokuvat jne.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat