mitä oot mieltä tällaisesta parista?

Vierailija

ystäväpariskuntani meni naimisiin viime kesänä; ovat hieman alle 30-vuotiaita. Oletimme muutaman muun kaveripiirimme ihmisen kanssa, että hekin tekevät niinkuin me, eli alkavat elämään oikeaa elämää. Meillä muilla on talot ja autot ja koirat ja melkein kaikilla lapsia.

Noh, näin tänään parin naispuolista henkilöä kahvilla ja hän kertoi heidän lähtevän keväällä "ainakin vuodeksi tai pidemmäksikin aikaa" Aasiaan. Siis ilmeisesti se mies menee sinne töihin ja nainen lähtee mukaan. Aikoi aloitella jotain väikkäriä tms siellä.

Siis onko vähän lapsellista? Musta on! Miten ihmiset on vielä tossa iässä niin itsekkäitä että ajattelevat vain itseään? Eikö ois jo aika aikuistua???

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Meille kenellekään ei jää muuta, kuin muistot ja niitä oman tiensä kulkijoilla riittää. On varmaan todella nättiä jos on elänyt elämänsä kokaisen päivän samalla tavalla 25-vuotiaasta alkaen. Eläkeiässä se omaisuus ei paljon lämmitä jos joutuu katumaan tylsää elämäänsä ja iloitsemaan vain lapsille kerätystä perinnöstä, jota he eivät edes halua - ainakaan taloasi ja velaksi ostettua vuoden 2001 volvoa.

Vierailija

Minä jätin 35-vuotiaana ihan kunnollisen mieheni, myin asuntoni, luovuin autostani, muutin keskiluokkaisesta pientalolähiöstä Helsingin keskustaan vuokralle lapsien ja uuden mieheni kanssa. Saatamme muuttaa koko jengi ulkomaille. Ihan kauheeta. Tasapäinen aikuisuus ei sovi mulle. Olen riittävän aikuinen elämään niin kuin itse haluan.

Vierailija

Se nainen ehtii halutessaan väittelemään tohtoriksi ja tekemään pari tenavaakin ennen kolmenkymmen vuoden ikää!! Ilman muuta kannattaa lähteä sinne Aasiaan! Tuohan on hyvältä kuulostava ratkaisu.

Lainaus:

mies 29 ja nainen 26

Vierailija

Luulisi melkein kolmekymppisen huomanneen että ihmiset ovat erilaisia ja haluavat eri asioita elämältään.

Naimisiin meno ei ole mikään aikuisen elämän aloituspiste jonka jälkeen pitää kaikkien toimia samalla tavalla. Toiset ottaa asuntolainan ja pukkaavat lapsia tulemaan, toiset tekevät jotain mielestään henkisesti kannattavampaa.

Terv. 35-vuotias työssäkäyvä, yhden lapsen äti, joka asuu perheineen omakotitalossa ja haaveilee miehensä kanssa muutamasta vuodesta ulkomailla.

Vierailija

Veljeni on 40 ja puolisonsa myös,heidän elämä on matkustelua ja yhdessä oloa..jokainen eläköön elämänsä kuten itse haluaa,tylyä tulla sanomaa miten eletään oikein..ei mekään varmaan eletä oikein,vaikka onkin omistusasunto,auto ja lapsi..mutta elämämme ei ole pelkkää lasta vain,vaikka sitä rakastamme enemmän kuin mitään muuta! Mieheni on muusikko ja minä muuten vaan taiteilijasielu!

Vierailija

Lainaus:

arvasin että joku sanoo näin. Vituttaa vaan jo etukäteen, ksoka sitten kun nämä matkailijat palaavat, joutuu kuuntelemaan heidän tarinoitaan maailmalta ja hei eivät ole kiinnostuneita lasteni kuulumisista.

Varmaan teillä lapset, koirat ja talot hakkineilla on riittävästi seuraa toisillenne, ettei tarvitse kuunnella erilaisia valintoja tehneiden elämästä.

Mä olen kyllä hurjan kiinnostuneena kuunnellut siskoni kertomuksia Afrikasta ja monesta muustakin paikasta missä hän on asunut, ja ollut iloinen että lapsenikin saavat kuulla vieraista kulttuureista ja elämästä häneltä. Ja osaan edelleen seurustella lapsettomien ystävieni kanssa, vaikka omia onkin - koko maailma ei pyöri mun lasten ympärillä:)

Vierailija

tai lasten ollessa pieniä. Useamman lapsen kanssa ei olekaan niin helppoa lähteä ulkomaille, varsinkaan jos koto-Suomessa on jo ostettu se okt ja koira ja vene.

Vierailija

että he ovat alle 30-vuotiaita. Molemmat menossa Aasiaan töihin, mies komennukselle ja nainen tekemään väitöskirjaa. Aikuisuuteen kuuluu mielestäni kyky tehdä itsenäisiä valintoja ja kyky luottaa itseensä. Eli tuntuvat aika aikuisilta ihmisiltä. Ellei naisella olisi omaa työtä miehen komennusmaassa, elämä voisi olla aika rankkaa ja/ tai ankeaa. Mutta provohan tämän tätyy olla.

Vierailija

heillähän on kerrassaan loistava idea! Mitä ihmettä sitä tarkoitat? vai oletko kateellinen? Ihmisen pitää nauttia elämästä eikä vain suorittaa sitä,

tajuatko?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat