Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vahdi vieraiden lapsia marketin liukumäessä

Vierailija

Oma lapseni laski marketin isosta liukumäkileikkipaikassa ja samalla puolella pyöri 4kpl 3-5-vuotiasta eikä vanhemmista tietoakaan.

Vahdin haukkana, että kukaan ei töni mun lasta tai etuile.

Mutta jos toisten lapsille olisi sattunut joku onnettomuus, olisin katsellut vihellellen kattoon enkä olisi muka nähnyt mitä mahtoi tapahtua.

Muistakaa vanhemmat, että lapset ovat ainoastaan teidän vastuullanne leikkipaikoissa.

Kommentit (3)

Vierailija

Tietenkään minäkään en varsinaisesti vahtisi lapsia ilman, että vanhempien kanssa on sovittu, mutta toki estän onnettomuuden, jos huomaan sen tulevan. Ei tulisi aikuisena ihmisenä mieleenikään vihellellä, jos toinen loukkaa itsensä. Lohduttaisin vierastakin lasta ja estäisi onnettomuudenkin.

Miltä sinusta tuntuisi, jos lapsesi vaikka ekaluokkalaisena olisi ylittämässä tietä auton alle ja vieressä oleva aikuinen vain viheltelisi vahingoniloisena ja katselisi muualle? Tottakai meillä kaikilla on vastuu toisistamme, myös aikuisistakin.

Ottaa vastuulle ja hoitaa lastenvahtimista "työnä" on eri asia kuin tehdä kansalaisvelvollisuus. Taitaa lakikin velvoittaa ihmisen pelastamaan kanssaIHMINEN hädästä...h

Vierailija

Sekä se, ettei pieniä lapsia kannattaisi jättää vahtimatta leikkipaikkoihin, ja sekin on totta että aina välillä näkee noita äitejä, joita haittaa vallan kamalasti, että heidän Jessicajanicaansa etuillaan, vaikka Jessicajanica ei itse ole millänsäkään ja etuilee ittekin aina tilaisuuden tullen.

Vierailija

näkymättömissä, niin silloin pitää luottaa siihen että hyväntahtoisia ihmisiä joko on tai ei ole.

Vahdin minä yhtä 5-vuotiasta, joka yritti etuilla minun lastani ja yritti kiivetä liukumäessä vastavirtaan. Sille räkänokalle kivahdin, että mene perkele portaita.

Ja tosiaan ainoa asia, jota vahdin on se että mun lasta ei etuilla. Muut haaverit eivät minulle kuulu

Uusimmat

Suosituimmat