Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vittu mun ukko on luuseri. Palkka tulee 15.1 ja sillä on tilillä rahaa 4€

Vierailija

Ihan turha kuvitella että minä ukkoa elätän. Ostakoon itse omat ruokansa ja autoon bensansa. Onneksi mulla ja lapsella on oma asunto ja omat rahat

Kommentit (11)

Vierailija

Että paremmaksi vetää. Mulla sentään muutama satanen, että sinne 15.1. asti pärjätään.

Mimä maksoin kaikki joululahjat ja ruoat, mies lyhensi asuntoklainaa ja maksoi kaikki laskut. Hyvinkin tavallista meillä, että miehelle ei laskujen jälkeen montaa kypää jää.

Ja en edes koe elättäväni, vaikka ruoan kaupasta sille haenkin.

Vierailija

ja mulle se maksaa vain minimielarin 130€. Jos tuolla palkalle ei pärjää kuukautta, niin ensi kuussa on aika opetella. Minä en enää luuserille ruokia ja bensoja maksa

Vierailija

Onneksi rakas mieheni saa tilin perjantaina ja sillä eletään tyytyväisenä seuraavat 2 viikkoa. Onneksi meidän perhe ei ole ap:n perheen kaltainen.

Vierailija

Tosin tili tulee kahden viikon välein ja tänään meni asuntolainan lyhennys ja vastike yht. 1400 euroa = kahden viikon palkka. Että ihan mielläni kustannan oman mieheni syömiset ja autoilut seuraavat kaksi viikkoa, laitan vielä vähän lisää sinne. Meillä on nähkääs yhteiset rahat ja yhteinen elämä.

Vierailija

Kyllä meillä on yhteiset rahat jos toisella vähissä.

Ja kuinka voikaan olla omat hyllyt jääkaapissa??

Eikö kannata miettiä yhteiseloa uudelleen?

Uusimmat

Suosituimmat