Eiks ihmiset tajuu? jos kerrostalot ovat vastakkain, valot päällä, verhot auki, niin

Vierailija

näkyy selvästi KAIKKI vastakkaiseen taloon. Partsilla istuessani olen monesti ihmetellyt että eikö ihmiset tajua, kaikki näkyy. Äskenkin joku heppu tuli suihkusta alasti makkariin jossa valot päällä ja verhot auki, pimeällä näkyy kyllä kikkelin pituus ja karvoituksen tuuheuskin meidän parvekkeelle, monesti joku vaihtaa vaatteita siinä IKKUNAN EDESSÄ. Ällöttää käydä partsilla.. ei voi olla näkemättäkään kun talo tossa ihan vastapäätä

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä mä ainakin tajuan että meille näkyy sisälle ja tiedän myös ettei sinne naapuriin ole pakko katsella jos ahdistaa.

Itse tykkään kovasti tupakalla käydessäni kurkkia vastapäisen talon ikkunoihin, paljon mielenkiintoisia tilanteita näkyy:) Onneksi asutaan kerrostalossa keskustassa <3

Vierailija

suoraan sängystä vastapäiseen taloon, eikä ikkunassa ole näön estäviä verhoja laisinkaan.

Ihan varmasti olen hyppinyt nakuna monia kertoja, kuten tuota pikaa kun menen suihkuun ja kun mies sieltä saapuu :)

Ei haittaa..

Vierailija

Anoppilani esimerkiksi sijaitsee rinteessä siten, että naapuri on hieman ylempänä. Anoppilan olohuoneessa on suuret, melkein lattiasta kattoon ulottuvat ikkunat. Verhoja ei pidetä kiinni koskaan, valoja pimeällä kylläkin käytetään. Ja saunan jälkeen erityisesti anoppi tykkää pukeutua olkkarin sohvalla. Mä olen ihan satavarma, että naapuriin näkyy KAIKKI. Mutta kotonaanhan voi olla just niin vapaasti kuin haluaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat