Terot+ovistestit=väärä ovisplussa

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa,

eilen sain gyneltäni terot ja clomit. Aloitin terot heti, ettei kierto taas venyisi kauhean pitkäksi lievän PCO:ni takia.Olen tikuttanut ovista tässä kierrossa kp15 asti, nyt kp23, mutta negatuloksin. Silloin harvoin, kun ovuloin, se on tapahtunut vasta kp18 jälkeen. Jatkoin sen enempää ajattelematta vieläkin tikuttamista, ja tasavahvat viivat tuli testiin tänään?

Eli kysynkin nyt:

nostaako terot LH:n tasoa eli olisi virheellinen ovisplussa, vai voisiko ovis olla vasta tulossa? Gyne kyllä ultrasi eilen, eikä nähnyt johtofollikkelia tai muutakaan ovikseen viittaavaa -ainoastaan kirkasta limaa. Reikäjuustomaiset munasarjat monine rakkuloineen ilmeisesti jonkin verran haittaanevat näkyvyyttä.

Kysyn, jotta tiedän jatkanko teroja vai lopetanko, jos luonnollinen ovis on tuloillaan. Ja tiedän ainakin lopettaa turhan tikuttamisen..

Kiitos, jos joku viisaampi viitsisi vastata!

t.Eltemia

Kommentit (3)

Vierailija

Minusta terot eivät nosta LH-tasoa, sillä niissähän on keltarauhashormonia, joten kyllä luulisin, että se on ollut oikea ovisplussa. :)

Onnea raskautumiseen!

Rizza

Vierailija

No itse olen ehkä tullut siihen tulokseen, että ovisplussa olikin oikea(ulrauksesta huolimatta), koska vahvat viivat tuli vain yhtenä päivänä ja tuntemuksia oli myös siihen suuntaan.

Olen jatkanut terojen ottamista, koska niiden ei ilmeisesti pitäisi vaikuttaa mahdolliseen alkavaan raskauteen.

Nyt alkaa taas siis piinaava odotus....

Vierailija

Toivottavasti ehdittiin vielä oikeaan aikaa touhuilemaan...Viime kierrossa ovis oli ns. normaaliin aikaan eli jo kp19, touhuttiin ahkerammin kuin ikinä, mut ei tärpännyt -tietenkään. Sitä vaan niin lapsellisesti alkoi heti elätellä toiveita, kun kerrankin oli kaikki kohdillaan...Mulla on kolme km:a taustalla; ei alkanutkaan raskaus siis vielä tarkoita vauvaa sylissä.

Tsemppiä ja onnea sinulle myös Rizza!

Eltemia pp5

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat