Tennarit sähkötolpissa

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

ja siellä oli juuri noin. Ilmoitettiin myyjän ja ostajan treffipaikka heittämällä kengät piuhoihin. Eikä ole ennen muinoin vaan parin viime vuoden sisällä.

Vierailija

nähnyt heittelevän tennareita puhelinlangalle vielä, mutta muistan pitää silmät auki tästä lähtien. Ja ilmoitan poliiseille kyllä kaikki epämääräiset tennareiden heittelijät.

Vierailija

kirouksen langettamista kyseiselle tielle = paljon kolareita yms. Nauhalle on ensin äänitetty joku kirous tms.ja sitten se nauha revitty kasettikotelosta ja levitetty tien reunaan / liikennemerkkiin tms. Enemmän kai ulkomailla käytetty juttu. Suomessakin olen nähnyt. Joskus rukoilen Taivaan Isän siunausta ko paikan ohittaville.

Vierailija

...mutta tennarit sähköpiuhalle heitettynä tarkoittaa, että joku on kuollut sillä kyseisellä kujalla. Tai näin ainakin muistan, että jengit kunnioittivat ennen kuolleita jengiläisiään.

Vierailija

Poliisi kertoi kysyttäessä, että tuo diilerijuttu on vähän vanhaa tietoa, useimmin kengät ovat ihan muista syistä langoilla. EIköhän oon diilereillä vähän fiksummat temput nykyisin!

Vierailija

Lainaus:

kirouksen langettamista kyseiselle tielle = paljon kolareita yms. Nauhalle on ensin äänitetty joku kirous tms.ja sitten se nauha revitty kasettikotelosta ja levitetty tien reunaan / liikennemerkkiin tms. Enemmän kai ulkomailla käytetty juttu. Suomessakin olen nähnyt. Joskus rukoilen Taivaan Isän siunausta ko paikan ohittaville.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat