kenellä muulla normaali ilta tänään?ei mitään pakkojuhlintaa tms.

Vierailija

ei innosta uuden vuoden juhlinta. vaihtuu se vuosi ilman kummempia vouhotuksia, ihan voi jopa kuulkaa nukkua sen hetken yli!!

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

eipä muuta kummaa, miesväki menee kohta saunaan. Lapsi ei jaksa varmaan valvoa kovinkaan myöhään.....miehen kanssa sitten vähän läheisyyttä harrastetaan, kun lapsi 5 vuotta on nukahtanut....se läheisyys kun on meillä viime aikoina ollut aikas ihanaa.

Vierailija

..yksi joka on kotona..lapsi sairaana, joten täällä nyt kökitään.. Juuri sain lapsen nukkumaan, mutta tiedän, että tänäkään yönä ei nukuta, joten ahdistaa jo valmiiksi yö itkut ja muut.. Lapsi on muutenkin ollut syntymästään asti vakavasti sairas ja nyt 1v8kk ja aletaan vanhemmat olla aika loppu! On tämäkin elämää! Ei paljon vuoden vaihtumiset innosta ku tulevaisuus näyttää aika kamalalta! Suomen sivistysvaltio voi tosta vaan unohtaa sairaan lapsen vanhemmat avuilta, tuilta ja mitään lääkekustannuksia ei huomioida kunhan vaan diagnoosi on niin outo, etteivät sitä tunne! Jep, et tulipas nyt valitusta.. Hyvää uutta vuotta kuitenkin kaikille!

Vierailija

Mulla 4v poika, laitan sen nukkumaan ja sitten korkkaan viinipullon ja ihan vietän illan yksikseni viinilasillisen kanssa. Mies on iltavuorossa päivystämässä. Soittaa varmaan mulle illan mittaan joskus, joten jos siihen asti valvoisin varmaankin ihan telkkaria katsellen. :)

Vierailija

mutta ei pakkojuhlintaakaan. Valettiin lasten ja miehen kanssa tinat, sitten käytiin saunassa ja syötiin fajitaksia. Vauva meni jo nukkumaan kasin jälkeen ja mies ja esikoinen (5-v) lähtivät naapurissa asuvien serkkujen pihalle vähän pommeja räjäyttelee. Kun tulevat takaisin kympin maissa viim., niin poika nukkumaan ja me varmaan vähän katellaan telkkua tai sit mä meen nukkuu, että ehdin vähän aikaa nukkua, ennen kuin vauva herää syömään. Niin ja alkoholia ei oteta; mä imetän ja mies päivystää. :)

Vierailija

töissä olen aamu 8 asti, joten ihan tavallinen sen puolesta. toisaalta yö voi tuoda ambulanssille enemmän ajoa, joten joudun ehkä "pakosta" osallistumaan toisten juhlintaan...

Vierailija

tinat valetaan ja muutama raketti pamautetaan.

Alkoholia ei kyllä oteta yhtään ja enpä tiedä menenkö nukkumaan ennen vai jälkeen vuodenvaihteen.

Vierailija

Suurin syy juhlimattomuuteen on kylläkin se, että mies on päivystämässä. Lasten kanssa syödään pientä hyvää ja katsotaan leffa, siinä kaikki.

Vierailija

on kipeenä kipeän lapsen kanssa kotona. mies lähti juhlimaan :/

en ois muutenkaan mennyt vaikka lapsen kans oltaiski terveinä. tarkotus oli kyllä tehdä jotain vähän parempaa ruokaa, mutta tää influenssa vie niin voimat että ihan simppeliä tonnikalapastaa kokkaan vaan.

nyt nukkumaan hetkeks, lapsikin nukahti äsken :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat