Kaapit on pullollaan retrovaatteita lapselle ja olen jo kyllästynyt niihin, mitä tekis?

Vierailija

mä voisin niitä ostaa, tietty edullisesti näin aleaikaan. koot on 86cm pojalle ja 98-104 cm tytölle.

Kommentit (11)

Vierailija

kerran olen itsekin niistä täyden hinnan maksanut.

Ja joku niistä kumminkin maksaa sen mitä pyydän tai sitten ne jäävät vaikka varavaatteiksi lapselleni.

Lindexit kyllä kulahtaa niin helposti että niistä ei viitsi paljoakaan pyytää, paitsi velour-vaatteista.

Vierailija

Huhhhuh mitä touhua. Jos ne ovat sopivi mitä JÄRKEÄ vaihtamaan niitä kun ne "kyllsätyttävät" -.- hu0h. Ja merkkivaatteita.. huhhuh mikä snobi.

Vierailija

No niinhän se on että ei se ole hullu joka pyytää mutta hullu joka maksaa käytetystä vaatteesta enemmän kuin uudesta. Onhan niin huutiksen tapaista.

Eikö ihmiset oikeesti seuraa hintoja vai mikä mahtaa olla. Ensin maksat lähes saman hinnan kuin uudesta ja vielä postimaksut päälle. HUH HUH

Vierailija

Kuvaisiko digikameralla koko lapseni vaatekaapin sisällön ja laittaisi koko roskan huutonettiin myyntiin. Mukana on paljon merkkivaatteita ja ihan uusiakin.

Mutta mitä tilalle? Markettivaatteista en tykkää

Vierailija

en omista ompelukonetta enkä ompelutaitoakaan. Höyrähdin retroon kesällä ja nyt olen umpikyllästynyt noihin räikeänvärisiin lastenvaatteisiin.

Vierailija

On lindexin, småfolkin, moonkidsin, yms relettä. Kyllästyttää jo nuo kuviolliset ja värikkäät.

Olen kyllä ostanut enimmäkseen yksivärisiä alaosia, jotta ne olisi helppo yhdistellä värikkäisiin yläosiin.

No, ehkä ostan kevätmallistoista uusia retrovaatteita ja myyn nuo entiset pois huutiksessa

Vierailija

En kerro enempää, jotta pääset itse kokeilemaan etsimistä ja nauttisisit löydöstä. Käytä googlea ja laita hakusanaksi "ranskalainen lastenvaatemerkki". Ihanan hillittyjä, silmä oikein lepää.

Myös timberland-mallisto alkaisi jo tuon kokoisella olla tyylikäs, jos tykkäät tummemmista väreistä kuin noissa ranskalaisissa. Löytyy aika hyvin ebaysta käytettynä, jos haluat heti paljon halvalla saada näitä käsiisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat