Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hellan välissä?

Vierailija

Mitenkäs se onkaan arvon AV-naiset.

Jos sinä teet leidinä ruokaa, ja hella sotkeentuu marinoituja kanansuikaleita paistaessa ja riisiä ja kastikkeita keitellessä. Kuka siivoaa?

A) Sinä itse, siinä samalla heti kun sotkeentuu, samalla kun ruoka kiehuu. Kun nostat kattilat pois liedeltä, ja käyt pöytään istumaan, hella hohtaa puhtauttaan,

ja kenties ne kattilatkin, ruoka tarjoiluastioissa sievästi...

B) Mies hoitaa syömisen jälkeen ja hinkkaa hellan, ja pesee kattilat, kaikki ruokapöydän ympärillä ja keittiössä hohtaa vartin jälkeen puhtautta.

C) Sinä itse hoidat, mutta vasta syömisen jälkeen. Teet sen verran kuin jaksat, kenties joskus hella ja kattilat ovat puhtaampia ja toisena päivänä likaisempia.

D) Mies lupaa hoitaa, mutta tekee sen ehkä "kohta", "ylihuomenna", "nokosten jälkeen" ja homma hoituukin kun astiat loppuvat, eikä keittiöön tai ruokapöydän ääreen enää mahdu syömään edes mies itse, ja sitten laittaa vain sen verran astioita tiskikoneeseen kuin sinne kerralla mahtuu, pöytäähän nyt on turha pyyhkiä, senkun puhaltaa enimmät muruset pois tai pyyhkäisee likaisella paidalla tai muulla pyykkiin joutavalla rievulla pahimmat tahrat. Tai kenties kunnostautuu ja pyyhkii ruokapöydän tiskirätillä, mutta heittää sen takaisin epämääräiseen tiskialtaaseen kaukaa ja unohtaa sinne lojumaan likaisena.

"Hella, mitä ihmettä, tarviiko sekin pyyhkiä? Eihän hän laita ruokaakaan!"

Vai

E) Mies kokkaa teillä aina, ja siivoaa myös.

Kommentit (10)

Vierailija

asti ja ei ollut aikaakaan kun piti lähteä siivoamaan miehen jälkiä. Mies sotkee tosi paljon, kaatelee kahvia lattialle eikä pyyhi tahroja jne. Ja en anna sen kokata kun siitä tulee ihan sairas sotku aina.

Vierailija

Tuolloin hinkkaa kyllä hellan tosi puhtaaksi, mutta jättää tiskit ja tiskipöydän todella karmivaan kuntoon. Tuota hellaa jaksaa hinkata ja siitä muistuttaa kyllä minuakin.

Mitään muuta ei siivoa KOSKAAN.

Uusimmat

Suosituimmat