Mul ei oo mitään tekemistä tänä iltana :(

Vierailija

11v lapsi menee kaverillensa yokylään

Minä jään sitten varmaan kotiin 5v lapsen kanssa

olen juuri eronnut, mutta ex tulee varmasti paikan päälle.

Haluaisin niin mennä jonnekin jotta voisin häntä välttää. Ja ei huvita mennä minnekkään kun hän raahaa itsenä mukaan.

Mihin minä voisin yksin mennä noin nuoren lapsen kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija

Sinulle lasi skumppaa, 5-vuotiaalle lasi mehua tms. skumppalasista. Kilistelette ja halailette, toivotatte toisillenne hyvää uutta vuotta.

Vierailija

luoksenne ? Miksi et vain sano hänelle että nyt ei sovi tulla, olet kahdestaan lapsen kanssa. Tai sitten sovit että hän viettää lapsen kanssa illan ja lähdet vaikka kaverin kanssa baariin / kahville tms.

Vierailija

Lainaus:

Miksi et vain sano hänelle että nyt ei sovi tulla, olet kahdestaan lapsen kanssa. Tai sitten sovit että hän viettää lapsen kanssa illan ja lähdet vaikka kaverin kanssa baariin / kahville tms.

No tulen kuitenkin exän kanssa sen verran toimeen. Ehkä kannattaisi sanoa suorat sanat tänä iltana. Hän ei halua olla kotonaan koska hän on tilapäisesti vuokrannut huoneen toisen kämpästä.

Olen vuosikausia elänyt erakkoelämää. Siis lapset ja tyopaikka on vienyt kaikki aikani ja nyt en oikein tunne ketään tarpeeksi tuttua jolle voisin soittaa. Yksi tuttava pariskunta ovat kovin uskovaisia. Muita en halua vaivata.

Ajattelin että menisin vanhemman lapseni kaverin luo toivottamaan hyvää uutta vuotta, mutta en tunne hänen äitiään kovinkaan hyvin ja en halua tyrkyttää ketään läsnäolollani

-- ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat