Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän 6v. tyttö on hirvittävän paukkuarka : (

Vierailija

Muutama pieni ilotulitusraketti ammuttiin ja tyttö oli ensin innoissaan, kun ei ole koskaan raketteja nähnyt ja siksi ostettiin, kun hänen kavereillakin ampuillaan. Ekan jälkeen sanoi, että haluaa sisälle. Tärisi ja sanoi, että inhoaa räiskettä ja pauketta.

Mites muitten lapset tykkää?

Kommentit (7)

Vierailija

Pojalla kuulosuojaimet niin homma pelitti. Tyttö tuli itkien sisälle ensimmäisen paukun jälkeen. Minä itse inhoan paukkuja, pelkkä ilmapallon poksahdus saa minut säikähtämään.

Vierailija

olivat ihan tohkeissaan kun papaatit ja raketit ammuttiin! :)

Ei pelännyt kukaan ja jä vielä kuulemma vähän harmittamaan isointa, kun raketit loppu kesken..

Nyt ne tiiraa ikkunasta naapurin ampumista, halpaa huvia =)

Vierailija

Ei taideta ulos lähteä ollenkaan, vaan katsotaan ikkunasta. Viime vuonna oli kuulosuojaimet, mutta silti tyttö pelkäsi ulkona.

Vierailija

Ei ostettu omia taketteja, kun tiedetään lasten paukkuarkuus. No, naapurit pyysivät kuitenkin katsomaan omaa ilotulitustaan. Mutta eihän siitä mitään tullut. Kaukaa pihatien päästä katsottiin kaksi rakettia ja sen jälkeen vanhempi vaati hysteerisesti huutaen, että pitää lähteä sisälle. Ja pikkusisko tietysti yhtyi kuoroon.

Että sellaista. Ymmärrän tuon itse ihan hyvin, koska itsekin olen arka äkillisille isoille äänille. Kaipa nuo vielä ehtivät myöhemminkin tottua.

Vierailija

sai sätkyn kun heti ovesta ulos astuttua naapurin pojat paukutteli papatteja pihalla. No uskalsi kyllä lähteä ilotulitusta katselemaan mutta ei ollut kovin innoissaan metelistä.

Uusimmat

Suosituimmat