Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä nimistä naista inhoat eniten? Siis etunimi?

Vierailija

Mun vastaus on Tiina.

Sivut

Kommentit (91)

Vierailija

mutta ymmärrän vihan jos törkeästi joku on toiselta pilannut elämän tai ainakin tulevaisuuden.

Lainaus:

Kukaan meistä ei ole täydellinen, varmasti jokainen meistä on joskus ärsyttänyt jotakuta, herää kysymys millaisia ihmisiä nämä toisista niin halveksivasti puhuvat itse ovat?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Vaikka en kaikista ihmisistä pidäkkään, mutta en jaksa haaskata energiaa inhoamiseen sen kummemmin. Jos on välit mennyt jonkun kanssa, niin se siitä, se ihminen ei sitten vaan enää kuulu elämääni.

Eihän ne välit olisi menneet alunperinkään, jos sinulla ei olisi negatiivisia tunteita ko. ihmistä kohtaan.

on tehnyt jotain todella ikävää. Vaikka itse en olisi alunpitäen hänestä pahaa ajatellut, mutta kun jotain ikävää tapahtuu, menettää luottamuksen ja kai silloin on ymmärrettävää, että ei voi eikä halua olla enää tekemisissä?

Ei tarvitsekkaan vihata, enkä vihaakkaan. Sitähän yritin selittää, kun joku väitti, että olen tekopyhä, kun en laita tähän listaan kenenkään nimeä.

Se Marika, jonka nimi on mainittu monta kertaa, mutta en tiedä tarkoittaako mua. :)

Vierailija

Niin itseään täynnä oleva akka joka jauhaa muista minkä ehtii kaikenlaista sontaa! Etenkin toisten lapsista. Minunkin lapseni on joutunut sen korppikotkan juorun aiheeksi >:(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat