Reimatec-murhetta :-(

Vierailija

Kuukausi ja kymmenen päivää sitten ostetusta takista hajosi vetoketju. Ketju menee kiinni normaalisti mutta aukeaa sitten itsestään alhaalta ylöspäin. Mitään ulkoista vikaa ketjussa ei näy. Näin on tapahtunut pari kertaa, takki on ns. kakkkostakkina, eli sitä ei ole paljon käytetty.

Korvaakohan Reima tämän, mielestäni tämä ei ole "normaalia kulumista". Kannattaako takkia käydä näyttämässä kauppaan, mistä se on ostettu, vai ottaa suoraan yhteyttä Reimalle? Olen jotenkin hirmu arka tällaisissa asioissa...onneksi sentään on kuitti tallella.

Kommentit (8)

Vierailija

Reiman sivuilta löytyy valmis "yhteydenotto -kohta", johon voit kertoa takin viasta. Ottavat sitten sinuun yhteyttä sähköpostitse. Takin voi lähettää sitten asiakaspalautuksena sinne korjattavaksi, eli ei tarvitse maksaa edes postikuluja.

Vierailija

kuin esim.seppälän takit ovat-niin kyllä vetoketjun pitää ehjänä kauemmin kestää. Mutta ap:lle tiedoksi, reima suhtautuu kuulema aika nihkeästi noihin reklamaatioihin joten luultavasti saat paluupostissa uuden vetokejtun ja pääset ompeluhommiin. Jos haluat kotimaista mutta kestävmpää laatua, vaihda lassien kalliimpiin malleihin. Meillä pojalla käytössä lassien toppapuku,jossa alaosa paksua kumimaista suprafill-materiaalia, ja ei oo kylä kestävämpää pukua leikki-ikäisellä ollut. Ulkonäkö on tietysti aivan eri luokkaa kuin upeissa tanskalaisissa merkeissä, mutta itse en tykkää reimatecinkään kuoseista. Mulla huonot kokemukset reiman laadusta, enää en osta niitä meille enkä suosittele kenellekään. Onneksi vaihtoehtoja löytyy;-) ;-) ;-)

Vierailija

joka oli muuten ihan kuin uusi, mutta vetoketju oli paskana, toimi juuri samoin kuin ap.n takissa.

Laitoin reimalle s-postia ja kerroin asiani, ihan kokonaan mitään salaamataa, eli että takki on kirppikseltä jne.

pyysivät lähettämään takin sinne korjattavaksi. Tein niin ja takki tuli viikon päästä takaisin korjattuna.

Tarjouduin maksamaankin työstä, kysyin jopa ekassa viestissäni että mitä maksaa jos reima korjaa, kun on kuitenkin todella vaikeaa vaihtaa ko. takkiin vetskari. tekivät sen ilmaiseksi:)

Sanoisin että ensiluokkaista palvelua reimalta:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat