Mikä IHMEEN tauti mulla on?!!!

Vierailija

Onnea matkaan!

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Voisko se auttaa. Korvan takia olenkin huomenna menossa päivystykseen taas ja hammaslääkäriin hampaasta, mutta ketään ei tunnu kiinnostavan se, etten pysty kunnolla enää avaamaan edes suutani muuta kuin vahvasti kipulääkkeissä.

ap

Vierailija

Jos jotain edes kiinnostaisi katsoa onko mun leuat ja korvat tulehtuneet. Aamulla hammaslääkäri arveli, että valitan vain aftoistani. juu totta kai mä jostain hemmetin aftoista valitan. Olen kolme yli nelikiloista lasta synnyttänyt tähän mailmaan joista kaksi ilman kivunlievitystä, epparikin tehtiin ilman kivunlievitystä mut on jopa paikattu ilman kivunlievitystä ja se ei ole MITÄÄN verrattuna tähän kipuun jota koen.

Musta tuntuu, että sekoan kohta.

ap

Vierailija

Pyydä ihmeessä ottaamaan! Mun ex-mies meinas kuolla hammastulehduksen takia...joutu leikkaukseen ja oli teholla kolme päivää. Tulehdusarvot huipussaan. Toivottavasti saat pian apua!!

Vierailija

Onneksi mies oli mukana, kun en arvannut, että minusta on tänään tullut tällainen parkuja. Pääsin jopa jonon ohi...

Ei otettu tulehdusarvoja ja korvissakaan ei ole kuulemma mitään vikaa mitä nyt terveemmän puolen korva on samea. Sain panacodia reseptin ja sairaslomaa, että saan olla panacodissa. Hampaissa luultavasti sitten vieläkin vikaa, mutta nyt ehkä saa voimia etsittyä sen oikean( t ) hampaan(t) ja saa nukuttuakin. Viimeksi nukuinkin kokonaisen yön ilman kipuja joskus joulukuun alussa.

ap

Vierailija

t. lääkäri

Lainaus:

Hei!

Itse olen Psoriasista sairastanut 20v. ja tätä en ole vielä kuullutkaan>"Psoriasikseen syön sytostaatteja"!

Minulla oli vaikea psorin alkutaival n.3v. kun useampi lääkäri sanoi ettei psoriin ole

mitään sisäistä lääkitystä>pelkkät rasvat vain.Mutta löysin Lappeenrannan lääkäriasemalta yksityisen ihotautilääkärin jonka ansiosta sain vahvaa lääkitystä muistaakseni antibiootteja kuitenkin useampi kuuri.Jonka jälkeen ihoni on ollut hyvä ja psoria ainoastaan toisessa kyynerpäässä.Kandeisko kysyä toiselta lääkäriltä käytetäänkö sytostaatteja kys. sairauteen....kuullostaa vaan tosi,tosi hurjalle!!!

Vierailija

tänne tuppaat.

Kuitenkin mulla on antibioottikuuri päällä parhaillaan ja syön sytostaattejakin. Jostain syystä hampaiden harjaus auttaa suun kipuun. Siksi harjaankin hampaitani varmaan 3 tuntia päivässä.

ap

Vierailija

Hei!

Itse olen Psoriasista sairastanut 20v. ja tätä en ole vielä kuullutkaan>"Psoriasikseen syön sytostaatteja"!

Minulla oli vaikea psorin alkutaival n.3v. kun useampi lääkäri sanoi ettei psoriin ole

mitään sisäistä lääkitystä>pelkkät rasvat vain.Mutta löysin Lappeenrannan lääkäriasemalta yksityisen ihotautilääkärin jonka ansiosta sain vahvaa lääkitystä muistaakseni antibiootteja kuitenkin useampi kuuri.Jonka jälkeen ihoni on ollut hyvä ja psoria ainoastaan toisessa kyynerpäässä.Kandeisko kysyä toiselta lääkäriltä käytetäänkö sytostaatteja kys. sairauteen....kuullostaa vaan tosi,tosi hurjalle!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat