tämä palsta on ilkeämielisten

Vierailija

ja toisista pahaa puhuvien, tuomitsevien ja omahyväisten ihmisten keskittymä! Onko teillä ollenkaan omaa elämää, mitä te täällä teette mässäilemässä toisten suurilla tragedioilla?

Aivan järkyttävä koko nettipalsta. Te kaikki olette ihan uskomattomia korppikotkia. Ette ansaitse edes saada lapsia, kamalat, tuomitsevat, omaa erinomaisuuttanne hehkuttavat ämmät!

Osukoot raketti silmäänne.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

ilkeä ja ahdasmielinen ja julistaa omaa totuuttani ainoana oikeana, sen te olette itse minulle opettaneet. maistakaa omaa lääkettänne, lällislää.

Vierailija

Naurattaa kun minä kirjoitin aikanaan, muutama vuosi sitten, ihan samanlaisen viestin höyryt korvista tupruten, loukkaantuneena. Ajattelin, että mitä kamalia akkoja... Mutta joo, kyllä se siitä. Joskus tällaistakin tappelua tekee mieli.

Vierailija

Kuiskaan sulle: Tarkoituksena karkoittaa uskikset näivettämästä palstan räväkän hengen! Rauhoitutaan sit, kun ne on lähteneet. :)

Vierailija

siksi että mulla on vauva sylissä ja se nukkuu <3 ja kirjoitan pelkällä vasurilla. ettei tarvi siitäkin huomauttaa, etten osaa edes isoja alkukirjaimia käyttää.

Vierailija

Tai sanotaan näin, että sanon kyllä oikeassakin elämässä suoraan mielipiteeni, mutta toki pehmentäen ja niin, etten loukkaa ketään henk.koht. Ja minulla on erittäin laaja ystäväpiiri.

Nettikeskustelut ovat toki kärjistettyjä. En itsekään hyväksy haukkumista tai haistattelua, mutta hienovaraista kettuilua kyllä.

Vierailija

Lapset on turvallisesti sängyssä, takana hurja ilta nakkien, paukkujen ja tinojen merkeissä. Unissaan varmaan sit polttelevat niitä päiväkoteja. :)

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Vierailija

Lainaus:

Joskus tällaistakin tappelua tekee mieli.

Eihän täällä mitään muuta olekaan, kuin riitelyä, omien näkökantojen loputonta jankkausta ja "keskustelu" on sitä että kaikki vaan huutaa yhteen ääneen ja haukkuu eikä kukaan kuuntele/lue ajatuksella, eikä varsinkaan yritä ymmärtää mitään perusteluja. Oletteko te oikeasti näin kamalia ihmisiä, vai puratteko tänne kaiken ahdistuksen ja pahan olonne?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat