Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

haluan vain varmistaa.. eli homejuustoa saa syödä raskaana jos se on ollut uunissa? Söin äsken piirakkaa jossa oli aurajuustoa, tuorejuustoa ja katkarapuja. Piirakka oli uunissa 20min 200asteessa.

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

moneenko kertaan tarvii tosta samasta aiheesta porata!

No hyvää uutta vuotta sullekin dorka.

Ja luin netissä että listeria kuolee jos on uunissa. Nyt kuitenkin kun puhuin asiasta äitini kanssa nin hän oli sitä mieltä ettei pöpöt kuole.

Etkö osaa lukea? "haluan vain varmistaa". eli otin selvää mutta sain jälkikäteen uutta tietoa.

ja saisko nyt niitä vastauksia.. ja jos ei saa niin mikäs se tera(?)loginen numero on johon voi soittaa ja kysyä

-ap

Lainaus:

200 astetta tekee listeriasta vieläkin vaarallisemman, se lisääntyy oikein kuhisemalla. Parasta soittaa heti perjantaina neuvolaasi.

T: th

häh?

Lainaus:

Sinun kannattaa soittaa tai mennä sairaalan päivystykseen ja varmistaa asia lääkäriltä..

siis oletko tosissasi vai et? onko kiva kiusata?

"hopi hopi päivystykseen ja kannattaa tilata ambulanssi, niin et joudu ensiavussa jonottamaan

vaan pääset suoraan jonon ohi"

ihan oikeasti? sanokaa nyt joku. :(

kiva kun vuosi vaihtuu ja itken täällä. miks mä pilaan aina kaiken? :(

-ap

ja veikkaan että ihan suomalaista homejuustoa käytit kuitenkin ja uunissakin kuumensit ja silti mietityttää... just joo.

mutta et sitten muistanut kuitenkaan kysellä niistä välipalaksi vedetysitä lidlin tarjousporkkanoista joista huuhtaisit pahimmat mullat pois haalealla vedellä pikaisesti...

minä ainakin ymmärrän huolesi että vaan haluaa varmistaa..ja se on aivan varma että jos kirjoittaisit että lapseni kuoli kohtuun listerian takia,niin kauheet syytökset saisit osallesi...mutta ole huoleti,uskon että uuni on tappanu kaikki pöpöt!ja oikein hyvää uutta vuotta!

älykkyysgeenejä sitä kannattaa periyttää oikein eteenpäin?

vai sitäkö varten sä siellä nyt ulvotkin tulevan lapsesi kohtaloa...

Lainaus:

"hopi hopi päivystykseen ja kannattaa tilata ambulanssi, niin et joudu ensiavussa jonottamaan

vaan pääset suoraan jonon ohi"

ihan oikeasti? sanokaa nyt joku. :(

kiva kun vuosi vaihtuu ja itken täällä. miks mä pilaan aina kaiken? :(

-ap

diabeteksen kanssa, sekundaarisesta lapsettomuudesta kärsinyt ja keskenmenon jälkeen mua vaa pelottaa. tahtoo vauvan niin paljon <3

niin ja tänään vielä todettiin pieni kasvain kohdun seinämässä.. että kiitos asiallisista vastauksista!!!

Teillä sitä älykkyyttä ei ole kun olette ilkeitä. pahaa karmaa te vain itsellenne luotte.

kuin tulla tänne vittuileen? Toinen kysyy neuvoa ja sit joku noulaiffi kirjottelee toisen kiusaks paskaa. Auta armias kun te kysytte jotain ja joku vittuilee niin sit on kyl niin suru puserossa. Voisitte hieman auttaa toista joka ei ole varma asiasta jos tiedätte itse paremmin. Ovatko kaikki ihmiset niin ahneita ja hemmoteltuja ettei voi toista auttaa?

Ja takaisin aiheeseen, muakin kiinnostaa voiko aurajuustoa syödä jos se on ollut uunissa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat