Paha mieli, miehen naispuolinen serkku lähetti

Vierailija

meille joulukortin jonka vastaanottajiksi oli kirjoitettu vain minä, mieheni ja biologinen lapsemme ja jätetty pois kokonaan esikoispoikamme, jonka olemme kasvatteneet yhdessä aivan vauvasta asti, vaikka mieheni ei siis ole biologinen isä. Olemme olleet perhe jo yli kymmenen vuotta ennen kuin biologisesti yhteinen lapsi syntyi...ja näin sitten tämä nainen käyttäytyy, jättää toisen lapsenkylmästi huomiotta ihan kuin häntä ei olisi olemasskaan :-(

Suutuspäissäni revin koko kortin (jossa oli hänen kummankin lapsensa kuva) ja heitin roskikseen. Rakastan kumpaakin lastani yli kaiken ja siksi tuntuu niin pahalta. Vanhempi lapsi kuuluu perheeseen yhtälailla ja on todella rakas meille kummallekin. Inhottavaa käytöstä mieheni serkulta, joka on niin ystävällinen olevinaan kun tapaamme jossain sukujuhlissa. Nyyh :-(

Nyt inhottaa nähdä koko eukkoa seuraavissa miehen suvun juhlissa, miten suhtautua häneen?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Surullista, kun purkavat oman ilkeytensä viattomiin lapsiin. Tuntuu pahalta lasten puolesta. Varsinkin häät, joissa tunteet ovat pinnalla, tuollainen on anteeksiantamatonta. ap

Lainaus:

Eli erosin entisestä miehestä 2002, poika jäi minulle. Tapasin ihanan miehen 2004 ja olemme asuneet yhdessä vuodesta 2005. Yhteinen tyttö syntyi 2007. Tämän vuoden helmikuussa vietimme häitä, jotka käytännössä järjesti mieheni vanhoillis-lestadiolainen isä. Mm pappi oli appiukkoni tuttu, ei seurakuntamme pappi.

Varsinainen ikävä tapahtuma oli, että pappi puheessaan toivotti meille kolmelle, siis minulle, miehelleni ja tyttärellemme nimeltä mainiten siunausta jättäen kaikissa puheissaan mainitsematta poikaa lainkaan. Poikani oli toki mukana häissämme.

Mieheni ja poikani ovat todella läheisiä ja yhteiset kala- peli- ja lätkäreissut ovat jokaviikkoisia. Minua niin suututtaa, selvästikin appiukko oli pistänyt sanat papille suuhun, vaikka keskustelussa kyllä kävi ilmi, että poika ei kuulu papin mielestä ydinperheeseemme. Teki siis tahallaan tuon. Appiukko ei muista jouluna poikaa, muita kyllä jne.

En ole appiukon kanssa juuri tekemisissä. Mieheni on pahassa välikädessä, nyt otti pojan mukaan ja lähti aamulla uutta vuotta vastaanottamaan lapsuuden kotiinsa, sanoi, että kyllä tämä nyt katsotaan, mikä tässä on takana. Pojan oikea isä ei ole näyttäytynyt pojalleen eron jälkeen kuin kerran. Soitti kyllä häiden jälkeen ja toivotti hyvää jatkoa. Sillä on paremmat välit mieheeni kuin minuun.

Vierailija

tapahtui tietysti ennen joulua, tämän varmasti jokainen normaaliälyinen ihminen ymmärtää. ap

Lainaus:

joulukorttiprovo tähän aikaan? Ei mene läpi.

Vierailija

Nosta kissa pöydälle, ja tee erittäin selväksi kaikille sukulaisille miten julma tämä nainen on lapselle.

Ja tälle naiselle voi sanoa että jos joulukortissa tai missään muussakaan yhteydessä syrjitään jotakuta perheenne jäsentä, niin ei tarvitse sitä korttia lähettää. Ja välit poikki HETI jos ei asenne muutu hänellä.

P.S. Onko miehesi adoptoinut lasta tai onko virallisesti isä? Voiko tunnustaa lapsen kuitenkin?

Vierailija

Eli erosin entisestä miehestä 2002, poika jäi minulle. Tapasin ihanan miehen 2004 ja olemme asuneet yhdessä vuodesta 2005. Yhteinen tyttö syntyi 2007. Tämän vuoden helmikuussa vietimme häitä, jotka käytännössä järjesti mieheni vanhoillis-lestadiolainen isä. Mm pappi oli appiukkoni tuttu, ei seurakuntamme pappi.

Varsinainen ikävä tapahtuma oli, että pappi puheessaan toivotti meille kolmelle, siis minulle, miehelleni ja tyttärellemme nimeltä mainiten siunausta jättäen kaikissa puheissaan mainitsematta poikaa lainkaan. Poikani oli toki mukana häissämme.

Mieheni ja poikani ovat todella läheisiä ja yhteiset kala- peli- ja lätkäreissut ovat jokaviikkoisia. Minua niin suututtaa, selvästikin appiukko oli pistänyt sanat papille suuhun, vaikka keskustelussa kyllä kävi ilmi, että poika ei kuulu papin mielestä ydinperheeseemme. Teki siis tahallaan tuon. Appiukko ei muista jouluna poikaa, muita kyllä jne.

En ole appiukon kanssa juuri tekemisissä. Mieheni on pahassa välikädessä, nyt otti pojan mukaan ja lähti aamulla uutta vuotta vastaanottamaan lapsuuden kotiinsa, sanoi, että kyllä tämä nyt katsotaan, mikä tässä on takana. Pojan oikea isä ei ole näyttäytynyt pojalleen eron jälkeen kuin kerran. Soitti kyllä häiden jälkeen ja toivotti hyvää jatkoa. Sillä on paremmat välit mieheeni kuin minuun.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat