Oletko juonut alkoholia, vaikka olisit tietämättäsi raskaana?

Vierailija

.

Kommentit (8)

Vierailija

Esikoista kun aloin odottamaan, valmistuin juuri sopivasti. Mutta silloin olisi juuri sinä viikonloppuna menkkojen pitänyt alkaa, ei siis olleet myöhässä. 3vko sen jälkeen testasin ja onneksi en ollut juopotellut sen jälkeen.

Töiden ansiosta ei tullu juotua :)

Testasinkin siksi niin myöhään kun menkat saattoi heitellä parikin viikkoa.

Vierailija

Otin ihan hirveän kännin kuopuksen alkuraskaudessa. Mulla oli tosi epäsäännöllinen kuukautiskierto siihen aikaan ja oltiin yritetty kuopusta jo puoli vuotta. Lähdin nollaamaan päätä, ja kappas vaan, tajusin muutama päivä sen jälkeen, että heeiiii, nyt on olo sellainen, että voisin ollakin raskaana. Testin tein vähän ajoissa ja siinä oli haamu. Pari päivää sen jälkeen selvä plussa. Ihan hieno pieni poika tuli äitin pämppäyksestä huolimatta. :)

Vierailija

Eli kuukautiset ovat olleet vähän myöhässä, testi nega, olet juonut alkoholia, lopulta olit kuitenkin raskaana.

Itse join ollessani rv5 aika kovan humalan, en siis tiennyt olevani raskaana. Ihan normaali poika onneksi tuli. Miten teillä muilla?

Vierailija

sattui oikein olemaan harvinainen putkikin (3pvää) juuri 6:nnen viikon kohdalla, mutta nyt on 3-v lapsi, joka on ainakin verbaalisen kehityksensä kanssa 5v:n tasolla. Neuvolassa sanottiin siis.

Vierailija

ja joulupäivänä aperitiivit ja vielä pari rommipaukkua. Missään kännissä en ollut mutta pienessä hiprakassa kyllä useampana päivänä. Olin just ennen lomaa tehnyt raskaustestin (varmistaakseni siis että voin vähän alkoholia ottaa) joka oli nega. Loman päätyttyä tekaisin uuden testin, kun oli vähän outo olo ja plussa pätkähti...Eli tuli oltua "hiprakassa" siis rv 5, mutta eipä tehdylle mitään voi.

Esikoisestakin kävi niin että valemenkkojen takia otin känät rv 7, kun en tiennyt olevani raskaana, mutta ihan terve ja isokokoinen poika tuli.

Vierailija

kyllähän sitä tuli otettua esikoisesta silloin vielä tietämättä, olin vaihtanu pilleirit,lopetin ne ja kierto oli sekaisin yms. tajusin olevani raskaana rv 7. nyt yritetty kakkosta 7kk, kyllä tässä on välillä pitäny nollata, kun tulosta ei ole tullut, vielä...( niin, vaikka yritänkin raskautua...)

Vierailija

Tein nyt sitten kuitenkin vielä muutaman päivän kuluttua yhden testin, ja olinkin raskaana.

Kaikki on tuolla vauvalla kyllä onneksi ihan hyvin.

Kaveri ehti vetää paritkin tosihumalat ja lisäksi juoda monta monituista kertaa pienempiä määriä alkoholia esim. ruualla, kun sai tietää raskaudestaan vasta rv11. Mä olin tosi huolissani sen vauvan kohtalosta, mutta onneksi mitään vaurioita ei näytä tulleen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat