Kuinka suuri ikäero on vanhimman ja nuorimman serkkusi välillä?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Siis kahdeksan syntynyt 70-luvulla ja sitten noi kaksi eri vuosikymmenillä.

Lainaus:

Vanhin syntynyt 1969 ja nuorin 1986. Kymmenestä serkusta seitsemän on syntynyt 80-luvulla ja nuo kaksi sitten eri vuosikymmenillä.

Vierailija

isänpuolelta vanhin on syntynyt 1958 ja nuorin 1976 eli 18v yht 20 elossa olevaa serkkua(kaksoset kuolleet pieninä9

äidin puolelta vanhin 1967 ja nuorin 1988 eli 21 v yht 30 serkkua

kaikki serkut 50 serkkua ja 30v

Vierailija

minulla on 10 serkkua, vanhin on 34 ja nuorin syntyi eilen <3 tervetuloa, pieni serkku tyttö :) siskoni oli 14 vuotta nuorin, nyt näitä pikkusia on alkanu taas tulemaan :) toiseksi nuorin serkkuni on 3 pv nuorempi kuin oma tyttäreni, eli 1 wee :)

Vierailija

ja nuorin äidin puolelta 21 v. Isällä on 11 sisarusta. Serkkuja mulla on yhteensä 35 kpl. Isän puolen serkuista olen tekemisissä 2-3 kanssa, mutta äidin puolen 10 ovat läheisiä.

Vierailija

Toiseksi nuorimmat serkut ovat mua kaksi vuotta vanhemmat kaksoset ja loput onkin sitten melkein 40v/yli 40v. Mulla oon yhteensä 16 serkkua.

Isäni oli viisi lapsisen perheen kuopus ja hänen isoveljellään ja hänellä oli 15 vuoden ikäero. Äitinikin on viisi lapsisen perheen kuopus (paitsi, että ainoastaan kolme lasta selviytyivät aikuisiksi) ja hänellä ja hänen vanhimmalla veljellään on n. 10 vuoden ikäero.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat