Mitä kuuluu? Kuinka kauan olet palstaillut Vauva-lehden palstoilla?

Vierailija

Hyvää Uutta Vuotta! Ihan mielenkiinnosta kysyn. Itse olen vakituisemmin alottanut palstailun 2004 alussa. Olen myös lukenut viestejä satunnaisesti jo muutamaa vuotta aikaisemmin.

Muuten kuuluu ok, ristiriitaista parisuhdetta. Lapset kasvaa ja on ihania ja välillä rasittavia. Koira alkaa vanheta ja jopa huolestuttaa välillä. Reissuja tiedossa, tykkään siitä. Yritän myös opetella nauttimaan jokapäiväisestä arjesta. Uniongelmia ja lievää masennusta on, joten paljon tulee pohdittua asioita.

Että tälläistä lässyn lässyä :) Pauke säestää iltaa...

Kommentit (13)

Vierailija

Ehkä pari kertaa kuukaudessa. Aikaisemmin enemmän, mutta lasten myötä vähenee lähes olemattomiin

T: ap

Ps. vaikka olisitkin provo, niin vastaan silti:)

Vierailija

Ajoittain palstaillut, tyttö syntyi v 2006, nyt paremmat mahikset, kun nopeampi yhteys ja kannettava tieska.

Täällä myös unettomuutta ja välillä masennustakin...

Asiat periaatteessa hyvin, mutta olen kai väärässä paikassa väärään aikaan...

Vierailija

Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 16v. Nyt on joku vaihe, että arki vie mennessään. Aikaisemmin toki lapset vaati osansa ja väsytti, mutta nyt lasten kanssa on paljon helpompaa. Miehen kanssa sujuu hyvin, jos ei ole stressiä (miehellä), osataan myös nauttia toisitamme. Arjen keskellä se nautttiminen on vaan kovin harvinaista ja se surettaa :(

Vierailija

Mitäpä tässä, ihan tavallista suht onnellista arkea eletään. Seksiä vois olla useammin, mutta näillä kai mennään nyt:/. Lapsi on kohta jo 5-vuotias (hui, miten aika rientää!!!), on tietysti maailman ihanin ja rasittavin tapaus:) Pitkä vapaa rupee olemaan loppu suoralla, huomenna pitäis vääntäytyä yövuoroon taas.

Mä oon pyöriny täällä kans 2004 alkupuolelta lähtien vakituisemmin. Av on mun henkireikä.

Terkkuja teille!

Vierailija

Samoin ihanaa vuotta 2009 sinulle!

Hyvää kuuluu, minulla ihana mies, 1 lapsi ja koira. Olemme olleet 10 vuotta yhdessa ja viime kesänä kihlauduimme. Työpaikka on ja kaikki asiat ihan hyvin. Välillä tuntuu ettei tarpeeksi omaa aikaa mutta nautin silti perheestäni. Nyt TÄNÄvuonna reissuja myös tiedossa ja toinen lapsi yritteillä :)

Joskus (vaikka on kaikki asiat hyvin), alan hakemaan jotain murheita ihan tyhmistä asioista.. Kai se on luonnollista, ihminen tekee niin ajattelematta että oikeasti ei pitäisi valittaa jos kaikki kuitenkin hyvin..

Meillä kaunis koti ja ihana suhde ja perhe <3

Vierailija

Olisi jotenkin hauska tietää keiden kaikkien kanssa on tuullut höpöteltyä! Olin joskus muinoin välillä nikeillä femakkoemakko ja Minna Cunt. Tänä vuonna haaveissa pitkän suhteen lopetus...

Vierailija

Elämä on ylä- ja alamäkeä. Nyt kaikki on täydellistä. Olen saanut kaiken mitä olen toivonut: terveet lapset, akateeminen koulutus, vakituinen työpaikka, nätti asunto, ihania ystäviä.. Elämä on ihanaa! Niin, ja palstaillut olen vuodesta 2003.

T. kahden lapsen yh

Vierailija

Huvittavaa sinänsä. Esikoisen sain 2001, sen jälkeen lapset 2004 ja 2006. Aika tasaiseen tahtiin olen täällä kaikkea lueskellut, eniten av:lla, joskus noilla vauvapalstoilla. Ajanvietettä lähinnä, mutta jotenkin olen koukussa tähän lukemiseen. Miehen kanssa menee hyvin, yhdessä 11 vuotta, naimisissa 9 v. Se aina ihmettelee mistä tiedän kaiken, enkä kehtais kertoa että aihevapaalta saa aina ensimmäisenä tietää juorut :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat