Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

moneenko teidän lapset valvoi?

Vierailija

meidän 3v meni nukkuun 01 aikaan kun pelkäsi raketteja eikä uskaltanut nukkua.

1½v meni nukkumaan klo 20 mutta heräsi klo 00 aikaan ja uudestaan nukahti klo 02.toiv huomenna nukkuvat pitkään.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

ja nukahtivat samntien. Käytiin katsomassa raketteja ja ampumassa papatteja tai minä sytytin ne kun ei nuo uskaltaneet.

Lapset 8v ja 5v.

Heräsivät aamulla yhdeksän ja kymmenen välillä sopivasti katsomaan Valent kyyhky elokuva.

Vierailija

8 v meni melkein kohta perästä ja 12 v valvoi keskiyöhön saakka, katseli vielä ikkunasta kun naapurustossa ammuttiin raketteja. Me itse ammuimme omamme jo klo 21 aikoihin, meillä oli niin kova talvimyrsky että piti mennä vähän kauemmas taloista. Me vanhemmat mentiin nukkumaan klo 23.30 aikoihin. Herättiin aamulla puol yheksän aikoihin kaikki paitsi esikoinen klo 10.30.

Vierailija

Nukkuivat paukkeesta huolimatta heräilemättä (aamukahdeksaan). Itsekin nukahdin jo ennen puoltayötä enkä herännyt vuoden vaihtumiseen :)

Vierailija

kanssa käytiin ulkona katselemassa raketteja ja mentiin nukkumaan klo 22. Uni tuli varmaan 23 jälkeen. Nukkui paukkeesta huolimatta hyvin, vaikka silloin vasta naapurissa alkoi paukuttelu. Nukkuu vielä.

Vierailija

1½ v meni nukkumaan 01, kun tultiin kotiin kaupungilta raketteja katsomasta, minä menin 02. 3½ v, 9v ja 10v tulivat kuulemma isän kanssa nukkumaan 03. Kaikki lapset nukkuu edelleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat