*-*-*-*-* ~ TONSKIEN TAMMIKUU ~ *-*-*-*-*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aloitampa uuden pinon näin uuden vuoden kunniaksi.

Tein tänään rtestin, kun tätiä ei näy, mut haamu vaan tuli. Näillä päivillä ois kyllä pitänyt tulla kunnon viiva, jos oisin raskaana. Eli hcg vaan pysyy koholla. En varmaan tuu raskaaks ennenkuin se kysta lähtee pois :(. Onkohan täti tulossa ollenkaan, varmaan taas vasta kp40, niinkuin viimeks, kun sain haamuja. Toivottavasti ei sotke tulollaan sitä mun poli-käyntiä, joka on ens keskiviikkona. Voi olla et tarvii sitä siirtää. Aikoja vaan saa sieltä niin huonosti.

Ei nyt oikein hilpeesti alkanut tää vuosi... mut toivottavasti jotain selvyyttä tilanteeseen sais mahdollisimman pian.

Toivottavasti muut ootte toiveikkaammalla mielellä!!!

nau kp37/30(40)

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

lienee tänään. Hiukan punaista tuli vessassa käydessä. Ärsyttää niin jos nää kierrot alkaa oleen näin pitkiä. Ja sit hcg vielä aiheuttaa lieviä raskausoireita.

Kumpa sieltä polilta sais jotain apua tilanteeseen. Vauva-tuska alkaa olla valtaisa!

Aurora: Yritä olla jännäämättä liikaa yrityksen aloittamista. Annatte vaan vauvalle mahdollisuuden ja jospa sieltä pian plussa tuliskin :)

nau kp1/30 tai 40

Vierailija

Vähän veikkaan, että nyt tärppää... eikös se silleen yleensä mee :). Mut ehkei se niin kauheeta, kun sulla kuitenkin on hoitosuunnitelma valmiina. Nolo tietty lääkärille kertoa.

Vierailija

Meriheppa:

Pahoittelut tädistä. Sitä vaan jännää joka kerta toistenkin puolesta :(. No ehkä se on sit ens kierto se teidän tärppi. Hope so.

Aurora:

Siellä päästään kohta tosi toimiin. Vieläkö eka yk jännittää? Mekin ollaan mietitty että ei paljasteta kun vasta ultran jälkeen läheisille, ja muu saa sit huomata kun huomaa. En halua puhua ees yrityksen aloittamisesta, kun sit alkaa se ärsyttävä kyttäys meininki. Yhdelle kaverilleni oon sanonu, mut tiedän että se jää sen tiedoks.

ON:

Eipä mitään ihmeempää. Ei mitään kummia oireita, paitsi parina iltana on tuntunu sellanen jännä elohiiri kohdussa hetken aikaa. Molemmilla kerroilla samassa paikassa suunnileen. En tiedä voiko tällenen olla mikään raskausoire. Hirveesti tekis mieli jo testata, vaikka ei vielä todellakaan näkyis millään testillä varmaan. Joo,kuulun siis näihin malttamattomiin ihmisiin. Odotukset on kovat, niinkun varmaan nyt jatkossa joka kierrosta. Mutta niin se kai ihmisen mieli toimii,kun jotain toivoo.

Parempaa ja toivoikasta fiilistä kaikille. Toivottavasti saatais vähän tonskavahvistuksia tänne, että pino hieman aktivoituis.

Buuffa kp 22/27-31

Vierailija

Aurora: aika epätodennäköiseltä oikea plussa tuntuu, kun haamuja on tullut 19.11. asti. Tädin käynti välissä ja kp 13 taas haamu ja kp22 hcg97 ja ultrassa kp27 ei raskautta. Aattelin kuitenkin ma tehdä uuden testin, jos tätiä ei näy. Näkee sitten vahvistuuko viiva. Keskiviikkona sitten polilla ultrassa selvinnee mikä on tilanne.

Rokotuksista mul ei oo tietoa.

dajm: Toivottavasti työkuviot menee hyvin ja pääset koeajan jälkeen pian taas tonskaileen.

nau kp39/30(40)

Vierailija

Välillä taas kurkkimassa täällä. :)

Buuffalle peukut pystyssä ettei täti tulee kylään!

Sitä tulin lähinnä kirjoittelee, että jos ens viikon perjantain ultrassa on kaikki hyvin, niin voisin myydä loput ovistestit tuolta kaapista pois. Ne on noita testejä: [http://www.halpa-testi.fi/ovulaatiotesti_1_sett...|http://www.halpa-testi.fi/ovulaatiotesti_1_setti_%E2%80%93_liuska_%E2%80...

En nyt muista monta siellä on, voin tarkistaa jos jotakuta kiinnostaa. Hinta ei sitten ole hurja, kunhan saan ne pois kaapista. :)

Bejpi ja Tiuhti 12+0

Vierailija

Meriheppa, mikä tilanne??:) Tulehan päivittämään kuulumisia bdbdbdbdbd

Buuffa, sullakin alkaa olla jännäilyt lähellä, ja hyvä et hankit testit. Ei kannata itse arvailla noita oikeita päiviä, kun mulla ainakin välillä mennyt arvaukset ihan metsään...

Täällä rauhallista keskiaikaa, kp13/28-30 eli ovista odotellessa;) On yleensä aina siinä kp16-17 tietämillä ja luteaali sen 12pvää eli kierto 28-29, mutta muutama poikkeus ollut tässä vuden varrella ja venynyt 30 tai jopa 32 pituiseksi.

Jos jossain vaiheesa meillä tärppää, en ole ajatellut kertoa sukulaisille/kavereille ennenkuin joskus rv16 jälkeen, kuten viimeksisin. (Perheet tiesi kyllä vähän aiemmin). Ja nyt onkin pieni pelko et jos täällä asiasta puhun, saattaa se tieto " nassukirjan " kautta levitäkin joillekin kun monet ovat myös siellä mun kavareita. Vitsit kun vois luotaa ettei joku sit vahingossa lipsauta tai onnittele sitä kautta, kun täällä ois niin mukava

piinailla porukalla.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille,

Aurora Ja Poitsu 1v11kk zzzzzzz

Vierailija

Buuffa: Täällä on kans kummia tuntemuksia. On ollut menkkajomotuksia, pistelyä navan kohdalla ja eilen illalla alkoivat kummat vihlasut kohdussa tai jossain. En meinannut saada nukuttuakaan, kun ne häiritsi. Ei ollut mitenkään kovia, mutta häiritsi sillain kuin vaikka kovaääninen kellon tikitys. Saa nähdä mitä nää on. Rauhallisin mielin tässä ens viikon alkua ootellaan ja mahdollista testausta.

nau kp 25/30

Vierailija

Auroralle onnea ekaan yrityskierrokseen!!

Omanapa. Sain tänään kontrolli hcg-testi tuloksen ja se oli nega! Jee! Olin ihan varma että tyhjennys on jostain syystä mennyt pieleen ja joudun kaavintaan. Siis mitään oireita ei siitä ole ollut, mutta jostakin olin tällaisen ajatuksen saanut päähäni :D Ja minähän pelkään kaavintaa yli kaiken... Ja huomenna lääkäriin ja tutkimuksiin. Ja sitten vielä yksi pilsulaatta huiviin ja uudestaan kuumeilemaan :) Taistelutahto on taas palautunut, vaikkakin pelottaa kovasti. Niin kovasti vain haluaisin vauvan :) Tuun kertomaan sitten mitä lekuri sanoi. Jännittää..

Plussapuhureita kovasti kaikille sitä tarvitseville!

Hermione :)

Vierailija

Ei tartte enää jännäillä minun puolesta. Täti saapui eilen :( Ei kyllä ollut mitään oireitakaan. Ahdistaa...

Tässä kierrossa ei tosiaan ollut minkäänlaista jomotusta oikein missään vaiheessa, kun viime kierroissa on muuten ollut heti oviksen jälkeen jo alavatsakipuja. Oliskohan me voineet johtua siitä kystasta, jos se vaikka nyt oliskin hävinnyt? No, muutaman viikon päästä on siitä se seurantaultra.

Sori etten nyt jaksa oikein kommentoida mitään... Mutta kiitos kumminkin peukutuksista!

T:Meriheppa, kp 2/30-32, yk 8

Vierailija

Kiitos Fay kommentista!:) Ja mulla olikin tuossa kirjoitusvirhe, eli nopeutettu rokotus on 0, 1vrk ja 21vrk sekä 1v ensimmäisestä rokotuksesta . Yhteensä 4 piikkiä. Soitin labraan ja kysyin onko eroa nopeutetulla ja tavallisella, niin ainoastaan kalliimpi tulee tuosta nopeutetusta kun tarvitsee 4 rokotusta 3 sijasta. Tuo perinteinen 0, 1kk, 6kk on tarkempi kuulemma aikataulun suhteen ja tuosta pitäisi pitää aika tarkkaan kiinni, joten en siihen uskaltanut lähteä vaan otan rokotteet nyt nopeutetusti:) Ei kai tuosta voi haittaa olla jos juuri oviksen aikaan menen ottamaan, sattuu meinaan aika lähelle sitä?

Täällä kp20/28-30 eli kohta kierto lopuillaan ja pääsee "tositoimiin";) Jotenkin vaan pelottaa koko aloitus mutta nyt ei enää lykätä eteenpäin, on sitä jo lykätty useampi kk...

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan ja päivittämään tilanteita!:)

Aurora

Vierailija

Toimii taas nettikin, olin tossa vähän aikaa pimennossa kaiken muutto-rumban keskellä kun kaikki systeemit ja kaapelit ei heti oikein toiminu. Mutta pahoittelut munkin puolelta kaikille kellä oli ikäviä uutisia!

Dajm, meilläkin joudutaan vielä odottamaan varsinaisen yrityksen alkamista. Mulla ei vieläkään kunnon työpaikkaa ja sitten kun sellaisen saa, ei viitsisi heti alkuunsa ilmottaa olevansa raskaana. Me suunniteltiin että jos häiden jälkeen olis alottanu, mutta joutuu kyllä varmaan siitä vielä pitkittämään. :( Mulla aika haikea mieli asiasta, mutta ehkä hyvää kannattaa odottaakin.

Buuffalle kovasti plussatuulia seuraavaan yritykseen!

Nau, toivottavasti sun kroppa alkaisi jo vihdoin toimia niinkun pitäisikin. Onneksi kystaa ei enää näkyny.

Meille ei siis mitään uutta. Niin kun Dajmille tossa kirjottelinkin, tonskailut siirtyy todennäköisesti pidemmällekin kun häiden jälkeen. Toivoisin vaan niin löytäväni jo sen työpaikan! Oma kroppa on vielä vissiin sekaisin, vaikka synnytyksestä jo vuosi ja imettämisen lopetuksestakin lähes puoli vuotta. Saa nähdä kauanko tässä menee että löytyis se normi rytmi. Kierto 35-45 päivää ja välissä saattaa jotain tuhruakin tulla. Välillä on kummallisia tuntemuksia, vihlovia ja kipeitä, mutta en oikein osaa paikallistaa missä kohtaa ja mistä johtuu. Taidan käydä omalla lääkärillä tarkastuksessa, kun en oo siellä käyny lapsen jälkeen, enkä välttämättä luota noihin TK-lääkäreihin... Ovistestejä tilasin josko ne kertois ovuloinko ollenkaan.

Taidan roikkua täällä silti kuumeilemassa, vaikka yritystä ei vielä hetkeen olekaan. :)

Pia

Vierailija

Tänään ei kummempia tuntemuksia oo ollut. Itku vaan meinas tulla, kun katselin iltapäivän vauvaohjelmaa :).

Testailen varmaan keskiviikkona, jos tarvetta on. Mulla on kans yks rfsu-testi odottamassa. Oon niitä aika paljon käyttänyt, kun on halpoja ja mulla ainakin toiminut hyvin. Kovin aikaisin ei vahvaa viivaa oo näyttäneet, mutta olettettuna tätipäivänä kuitenkin erottuvan. Vasta viikon päästä tais tulla vahva viiva. (mulla on ne tikut vieläkin tuolla vessan peilikaapin päällä, kun en oo kyennyt heittää roskiin, vaikka kesken menikin se raskaus, hullua!)

En oikein muista koska toi kiinnityminen ois, oisko n.5 päivää... Itsekin mietin että oisko noi mun vihlasut ollut kiinnittymistä... ;)

nau kp26/30

Vierailija

Buuffalle ja Merihepalle antoisia ovishetkiä!;)

Tosi hiljaista meidän pinossa:( Pikkukakkosissa näköjään enemmän vipinää, mut kun täällä vanha tuttu porukka kasassa niin mielummin sitten vaikka pienellä porukalla kirjoittelen:)

Täällä kp1(tai2)/28-30 eli nyt sitten virallinen yk1 menossa!!

Miten muuten laskette tuon kp1 alkaneen. Kun taas mulla oli tosi paljonkin tuhruttelua kolmisen päivää ja eilen sit alkoi joskus 18:30 aikaan kunnon vuoto, niin eikös sitten vasta seuraava päivä ole kp1?? Eli oliko joku klo18 rajana että vasta seuraava päivä on kp1 ja tuhruahan ei lasketa??

Plussatuulia kaikille!

Aurora & Poitsu 1v11kk zzzzzzzzz

Vierailija

ON:

Hyvältä näyttää ainakin vielä. Ei havaintoja eikä tuntemuksia tädistä. Testi polttelee kaapissa, mutta saa poltellakin vielä hetken....ehkä ;)

Buuffa kp 28/27-31

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat