-.'-.'-.'-.'-.'.HAAHUJEN TAMMIKUU.'-.'.-'.-.'.-'.-

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Alotampa meille uuden pinon.

Ja kopsaan kirjotukseni tuolta joulukuunpinosta.

Haamu vain:(. Kyllä näillä päivillä ois pitänyt tulla kunnon viiva, jos oisin raskaana. Eli hcg vaan pysyy koholla. En varmaan tuu raskaaks ennenkuin se kysta lähtee pois :(. Onkohan täti tulossa ollenkaan, varmaan taas vasta kp40, niinkuin viimeks, kun sain haamuja. Toivottavasti ei sotke tulollaan sitä mun poli-käyntiä, joka on ens keskiviikkona. Voi olla et tarvii sitä siirtää. Aikoja vaan saa sieltä niin huonosti.

Ei nyt oikein hilpeesti alkanut tää vuosi... mut toivottavasti jotain selvyyttä tilanteeseen sais mahdollisimman pian.

nau kp37/30(40)

Sivut

Kommentit (129)

Vierailija

täällähän on porukkaa kuin pipoa. Kestää näköjään aikansa päästä sisään siitäkin, mitä nää otsikot tarkoittavat... Ilmankos en meinannut löytää sopivaa juttuseuraa. No niin, kopsuna syyskuusta esittelen itseni ja tilanteen:

Tervehdys!

Kiitos naulle vinkistä, en meinannut löytää sopivaa juttuseuraa ja aloittelin jo omaakin ketjua mutta liitynkin tänne, jos sopii.

Ollaan täältä pääkaupungin kehyskuntien alueelta oleva pariskunta ja vauva on ollut yrityksessä syyskuusta asti. Se olisi meidän perheen eka ja kovasti jo odotettu. Jännät paikat on menossa, kierto on vaihdellut 30 ja 34 päivän välillä ja nyt on menossa kp 29... Jaiks!

Vielä ei näy merkkejä hullun lehmän taudista, toivoa on, yritän kuitenkin ottaa rauhallisesti.

Mulla on yks alkumetreillä kesken mennyt takana, joten en uskalla hirveästi tuuletella vaikka huomenna (tai myöhemmin jos maltan odottaa) plussan saisinkin. Silloin kyllä näytti niin haaleeta viivaa, että oli minusta ennemminkin ehkä (eli sellainen jota tihrustellaan eri suunnista ja tarkistetaan onko silmälasit puhtaat).

Pidetään peukkuja! Tsemppiä teille kaikille jotka olette saaneet ikäviä uutisia ja onnea niille joilla on ollut iloisempaa kerrottavaa.

Vierailija

Virva, tiedetään liiankin hyvin. Hyvältähän toi tällä hetkellä näyttää, mutta... no, sä tiedät myös. Toi sun veli ois muuten voinut hakea O.O.-kerhon jäsenyyttä :)

Ja mikä on kohdunnapukka? Täällä oppii joka päivä uutta! Kiitti Hermionelle selvennyksistä!

Koita Virva keksiä itelles paljon tekemistä niin saat ajan kulumaan, en oikein muutakaan osaa sanoa. Tsemppihali!

Jennuli

Vierailija

vaan ilmoittelen että hcg oli alle 5! Jihuu! Mua niin pelotti että se on vielä ihan hirveissä lukemissa :) Ja huomenissa sitten lääkäriin, tuun sitten kertomaan mitä se sano :)

Vierailija

Jennuli, kiitos kun vastasit.

Mietin vain sitä, että olisihan viiva saattanut olla vahvempi sunnuntaina, kun en silloin testannut, vai miten nopeasti se hormoonitaso laskee oviksen jälkeen/aikaan?

Ei sillä olisi ollut niin väliä, koska tosiaan ne siistiöt on aika troopereita ja selviää aika pitkään. :)

virva. Jolla on tylsää.

Vierailija

Kummalinen täti kun ei tajua lähteä menemään. Viimeistään sitten maanantaina kyllä soitat johonkin jos tuo ei lopu, eikös vaan?

Niin piti mun sitäkin sanoa että lääkäri myös ultrasi kohdun ja sanoi että kaikki on siellä tosi hyvin. Rakkuloita oli siellä sievästi kasvussa :)

Vierailija

Ja pahoittelut keskenmenostasi :(

Ja Virvalle. Refleksologia on vyöhyketerapiaa joka käsittelee kehon heijastepisteitä vähän laajemmin kuin normaali vyöh.terapeutti. Eli erään laista hierontaa. Monet lapsettomat ovat saaneet avun siitä ja sinulle sitä eritoten suosittelen koska sinähän olet kuitenkin kerran jo tullut raskaaksi! Joten älähän heitä vielä kirvestäsi kaivoon. Voihan olla että hormoni toimintasi on vain hieman hitaanlainen palautumisessaan km:sta. Refleksologit osaavat käsitellä näitä heijastepisteitä kehostasi missä nämä raskautumiseen tarvittavat paikat ovat.

Minähän opiskelen itse tällä hetkellä Refleksologiaa. Mutta puurran vasta Lääketieteiden perusteita. Maaliskuussa on eka Refleksologian kurssi :)

Yksi käynti maksaa n 35-45 e. Mutta googlaa se _Medikanova_ niin sieltä sieltä löydät oman kaupunkisi Refleksologin ja muuta tietoa aiheesta.

Niin ja vielä tähdennän tähän loppuun että Tosi moni on ihan oikasti tullut raskaaksi tämän avulla :) Joten suosittelen kyllä lämpimästi, onhan se myös tulevaisuuden ammattini :)

Hermione taas kerran ja varmaan ikuisesti tässä pinossa :)

Vierailija

Itse olin eilen sitten kaavinnassa. Toimenpide sujui hyvin ja nopeasti. olin ehkä n. 4,5 tuntia sairaalassa. Sitten kotiin. Olo on fyysisesti hyvä ei satu. vuoto on niukkaa, pärjään pikkuhousunsuojalla. kuuluuko vuodon oll anäin niukkaa?? Ja jos olen pidempään pystyssä niin koko alavatsaa alkaa jomottamaan, aivan kuin kuukautisissa..

Parin viikon päästä pitäisi mennä terv.asemalle verikokeisiin. katsotaan se hcg. ja ehkä sisätutkimus, riippuu lääkäristä ja tuloksista.

Papereita sen verran vilkaisin että niissä luki "raskauden jääneen kohtuonteloon". tarkoittaako tämä sitä että, kaikki se vuoto oli istukka ja kalvoja mutta itse sikiö oli vielä jäänyt sisälle?? No nyt sitten toimenpiteen jälkeen luki että nyt kohtu tuntuu tyhjälle ja supistuu hyvin..

Toivon niin kovasti että kaikki olisi nyt vihdoinkin ohi.

Lumisia terveisiä kaikille.

äitix3

Vierailija

Aiemmin olen ollut neliapiloissa, neljättä siis kuumeillaan täällä...

MUlla huomattiin keskeytynyt keskenmeno joulun alla olin silloin 7+ viikoilla ja sikiön koko vastasi 6+ ja just parhaillaan yritän suoriutua lääkkeellisestä tyhjennyksestä, (nyt olisi 9+6) mutta ei taida onnistua! Äsken tippui yksi niistä neljästä cytotecistä pönttöön... vuoto on alkanut mutta todella niukkana, eikä mitään hyytymiä ole tullut ja nyt on jo neljä tuntia niiden laitosta.. höh!

Olen hiukan lukenut kuulumisianne mutta vielä en oikein osaa kommentoida mitään, mutta eiköhän se pikkuhiljaa ala korjaantua.

äitix3

Vierailija

Aikoihin en ole kirjoittanut ja ajattelin km.n olevan jo takana päin. MUTTA! Tänään oli jälkitarkastus, hyvä että oli. lääkkeellinenoli mennyt TÄYSIN PIELEEN. Lääkäri kyseli jopa onko vuotoa ollut ollenkaav/tiputtelua. Mullahan tuli kaksi päivää hyytymiä ja reipasta vuotoa..

No nyt menen keskiviikkona kaavintaan, jospa sitten saataisiin kaikki pois. On vaan nyt niin paha olla ja itkettää. Mksi kaikki menee pieleen???

Taas on mieli maassa!

äitix3

Vierailija

Taas maanantai, viikon päästä ollaankin jo helmikuussa. Ihanaa kun etelässäkin on vähän lunta, ja päivät alkaa pitenemään, ei ole ihan niin synkkää. Ehkä tämä alakulokin helpottaa jossain vaiheessa...

Sain taas eilen kuulla vauvauutisia, ja kun sitä ajatteleekin niin meinaa taas ruveta itkettämään. Itkin illalla jonkun 1,5h vain omaa pahaa oloa :( Ja sitten mies vaan laukoo niitä kuolemattomia ajatuksia, kuten "älä ole surullinen", "ei se meiltä ole pois" ja "kyllä meidänkin vuoro tulee". Ei, ei se ole meiltä pois, mutta vauvauutisia kuullessaan aina vaan korostuu se, mitä itseltä puuttuu... Vaikea sitä on olla surematta.

Ovista olisin odotellut tälle päivälle/huomiselle, mutta vielä ei o-testit ole näyttäneet mitään. Mulla meni selkä jumiiin, ja viikonloppuna otin pahimpaan kipuun tulehduskipulääkettä, jota ei saisi syödä jos on raskautumistoiveita. Toivottavasti se vain myöhästää ovista, eikä estä kokonaan... Eipä silti, ihan hirmuisesti ei kyllä seksikään huvita, mutta ei vaan haluaisi taas tuollaisen takia "pilata" yhtä kiertoa...

No joo, kyllä niitä hyviäkin päiviä on, jotenkin vain sitä pahaa oloa tulee tänne purettua, aina näin maanantaisin ;)

t. marjapensas kp13, yk:t 100 (tai tuntuu ainakin siltä) ;)

Vierailija

Hetken jouduin sitä etsimään :)

Mutta ensiksi Suuren suuret onnittelut Angelmomille plussasta!! Upeata! Tulethan joskus sitten aina meitä moikkaamaan ja kertomaan kuulumisiasi ja miten masu voi :) Toivon paljon enkeleitä sinun odotusmatkallesi mukaan pientä suojelemaan.

Eltemialle kiitos tsempeistä ja tervetuloa tänne meidän kanssa höpisemään :)

Ja tervetuloa myös Äitix3 ja pahoittelut menetyksestä.

Niin ja kaikki nyt hop päivitteleään tietoja sinne esittelypinkkaan niin voin sen pistää taas ajantasalle :) Sen päivityksestä on joo aikaa kun aina kun olen tullut raskaaksi niin se on unohtunut..

Hermione

Vierailija

Kannattaa varata aika heti kun tietää koska on alkukierto. Eli kannattaa käydä heti alkukierrosta ja sitten vähän ennen puoltaväliä eli ennen oletettua ovista. Joillakin terapeuteilla on paljon ruuhkaa ja joillakin vähemmän. Mutta kannattaa olla ajoissa liikkeellä niin ei sitten myöhästy ;) Minä tein niin että varasin jo seuraavalle kierrolle ajan mutta peruin se heti kun sain plussan testiin, ihan normaali käytäntö ja on sitten varmasti aika seuraavalle kierrolle jos ei tärppiä kuulu :)

Vierailija

tähän kropan temppuiluun. Täti on vieläkin kylässä ja iltaisin jomottaa mahaa oikealta ja reittä särkee. Jos ei huomiseks oo lähtenyt, niin täytyy soittaa polille tai johonkin. Mitähän tääkin taas on :(

nau kp 10/30

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat