Voistteko seurustella miehen kanssa, jolla on pieni vauva.

Vierailija

Siis ei kuitenkin sinkku. Eräs komea, menestyvä mies pyysi minua kahville luokseen ja jälkeen päin kuulin että mies tullut juuri isäksi. Sen kummempia taustja en asiasta tiedä, mutta olin kuitenkin pettynyt ja hieman järkyttynytkin.

Kommentit (8)

Vierailija

Onhan munkin lapsen isä sinkkumies ja naisia tuntuu riittävän... Ota kuitenkin tilanteesta selvää, sillä minä en ainakaan huolisi miestä, joka käy vieraissa. En muutenkaan, mutta en etenkään silloin, jos tällä on vauva.

Mulla ja vauvan isällä meni välit poikki jo ennen kuin tiesin olevani raskaana. Mies on siis täysin vapaa tekemään naisten suhteen ihan mitä haluaa! Vauvan suhteen hän saa tavata tätä niin usein kuin haluaa. Mielestäni olisi outoa, jos joku nainen antaisi tässä tilanteessa miehelle pakit sen vuoksi, että hänellä on vauva. Eri asia olisi se, jos mies olisi parisuhteessa tai olisi jättänyt minut vauvan synnyttyä.

Vierailija

Lainaus:

Mulla ja vauvan isällä meni välit poikki jo ennen kuin tiesin olevani raskaana. Mies on siis täysin vapaa tekemään naisten suhteen ihan mitä haluaa! Vauvan suhteen hän saa tavata tätä niin usein kuin haluaa. Mielestäni olisi outoa, jos joku nainen antaisi tässä tilanteessa miehelle pakit sen vuoksi, että hänellä on vauva. Eri asia olisi se, jos mies olisi parisuhteessa tai olisi jättänyt minut vauvan synnyttyä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat