Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosta toipuminen?

Vierailija

mitä suhde on kestänyt.

Aikaa se vie.

Jos itestä tuntuu kannattaa mennä juttelemaan jonkun kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija

tuntuu ettei tää tästä ainakaan auringoksi muutu ihan äkkiä, mulla on nyt 1,5kk kun mies jätti, tai olis edes jättänyt kokonaan mutta roikkuu toinen jalka välillä oven raossa edelleen, uusi nainenkin sillä jo on ja vähemmän se mun luona enää käy, itku mulla loppui siinä kuukauden kohdala, tää tyhjyys ja kipu vaan pysyy, välillä iskee ihan piikkeinä että tuntuu ettei tästä selvitä ikinä, aamut on pahoja kun avaa silmät ja heti muistaa että mies on muualla eikä enää koskaan täällä.

Vierailija

Aika auttaa, sitä on vaikea nyt uskoa, mutta huomaatte kyllä. En tiedä suhteidenne pituuksia tai ongelmia, eikä niillä loppulta ole merkistystä. Kun kaksi ihmistä toisiaan rakastaa ja eritoten tahoo rakastaa ongelmat yritetään yhdessä selvittää..ja palaatte yhteen erosta huolimatta, jos näin on tarkoitettu.

Joskus on vaan mentävä kauas, että näkee lähelle..ei ole helppoa aloittaa uutta suhdetta noin vain, eli se alun huuma ja jännitys lakkaa kyllä.

Lukekaa kirja: Tommy Hellsten, saat sen mistä luovut. Siitä saattaa olla apua ajatusten jäsentelyssä..

Asiat menee niin kuin on tarkoitettu. Ja vasta myöhemmin huomaamme niiden merkityksen.

Vierailija

Eka puoli vuotta on pahinta aikaa, vuoden kuluttua jo helpottaa ja kahdessa vuodessa olet kokonaan selvinnyt siitä ja ihmettelet miksi ylipäätään surit.

Mä kävin kymmenisen kertaa kriisikeskuksessa puhumassa (ero tuli ihan puun takaa toisen naisen hahmossa), mutta kyllä erosta voi selvitä ilman ammattiapua.

Bruce Fisherin erokirja on hyvä, siinä on mielestäni hienosti näytetty, miten prosessi etenee.

Kannattaa muistaa, että sun ajatukset muuttuvat!

Vierailija

Kertokaa eronneet miten toivuitte erosta, siis menikö kauan jne. Tarvitsitteko ammattiauttajaa vai saitteko itse selviettyä päänne`??

vai miten tämä ero minusta tuntuu niin vaikealta, meidän erosta on nyt 2 kk, päivä päivältä kaikki tuntuu vaikeammalta. Olo niin yksinäinen, että ihan sydämeen sattuu. En osaa nauttia lapsista, en harrastuksista, en työstä, en mistään. Sydän on niin pirstaleina, itku tulee missä tahansa.

Tuntuu, että olen maailman onnettomin ihminen.

Miten tästä oikein selviää??

Uusimmat

Suosituimmat