Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juominen ei kiinnosta - onko muita samanlaisia kummajaisia?

Vierailija

Lasten syntymien jälkeen yhä vähemmän ja vähemmän on viina kiinnostanut. Eilen join uuden vuoden kunniaksi koko illan aikana yhden pullon lonkeroa, enkä viitsinyt edes kuohuviiniä ottaa, vaikka mies sitä ottikin.

Itse asiassa minua on alkanut ärsyttämään ihmisten humalahakuisuus ja se, että jokapuolella on tarjolla viinaa... On monia tapahtumia, kuten taiteiden yö, jossa olisi ihan kiva käydä, tai joku urheilutapahtuma tai ulkoilmakonsertti, mutta aikuisten ja nuorten kännissä örveltäminen pilaa ne. Ja entäs jotkut yhteiset juhannusjuhlat - just joo....

Toivon, että tulevaisuudessa järjestettäisiin yhä enemmän tapahtumia, joissa olisi ihan nolla linja alkoholin suhteen, ja että ihmiset itsekin ymmärtäisivät, että ilo ilman viinaa on paljon parempaa :-)

Kommentit (2)

Vierailija

eikä mua haittaa, vaikkei ympärillä mikään nollalinja olisikaan. Mulle ilo ilman alkoholia on mukavampaa, mutta sama se, mitä muille on. Örveltäjistä pysyn kaukana jopka tapauksessa.

Vierailija

lähinnä "pakolliset" glögit pikkujouluissa. Joskus saatan juoda yhden lonkeron, mutta siinä kestää niin kauan, ettei viitsi toista avata.

Juhlissa viihdyn mainiosti selvinpäin, viimeksi eilen. Yleensä lähden lasten kanssa kotiin siinä vaiheessa, kun porukka alkaa humaltua. Mies saa puolestani olla niin pitkään kuin huvittaa.

Uusimmat

Suosituimmat