Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sano rehellisesti, kadehditko Johanna Tukiaisen glamour-elämää jet-set -piireissä?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minulla on perhe joka on tärkeämpi kuin menevä yökerhoelämä ja puolialastomana putken kanssa tanssiminen.

Vietin nuorena railakasta elämää riittävästi ja mitään hinkua ei ole siihen enää.

Alkoholia en ole käyttänyt aikoihin jne. kun se ei vaan kiinnosta puhumattakaan yöelämästä minkäälaisissa ravintoloissa joitka nykyään kutsutaan baareiksi.

ps. minun nuoruudessa baari oli kahvila josta sai myös ruokaa ja jäätelöannoksia.

Vierailija

bileisiin, joissa on joku Tommy Leen kaltainen entinen rokkari, nykyinen narkkari-alkoholisti-luuseri-vaimonhakkaaja.

Ihan rehellisesti kun mietin, niin EN haluaisi vaihtaa elämääni Tukiaisen elämään ja ihmettelen kyllä, miten kukaan haluaisi.

Vierailija

Olen tyytyväinen viiden lapsen äiti, teen kolmivuorotyötä ja nautin käydä viihteellä kun saa seuraavana aamuna herätä ilman että, lööpit huutaa vetyperoksidiblondia, vesiraja roiskeläppää ja turvonneita huulia.

Vierailija

se, että yli-ikäiset seksistiset äijät lähettelee pervoja viestejä.. huh.

ei ei ja ei...

Jos joku minusta kiinnostuu niin saa sitten kiinnostua jostain muusta kuin pikku minihameesta.

Vierailija

Joten Tukiainen ei siellä elä eli en voi kadehtia häntä sellaisesta, mitä hänellä ei ole.

En kadehdi julkisuuden henkilöitä. Se elämä on syvältä hanurista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat