Mitä töitä voisi tehdä kotoa, etätyönä?

Vierailija

Seksilinjat koettu, se voisi pahimmassa tapauskessa olla vaihtoehto. Ehdottakaa, mitä tahansa. Kääntötöitä? Kielet ovat hallussa. Mutta siihen tarvinnee sen lisäksi alan koulutuksen?

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:

Kaikki yllämainitut on verkostointi markkinointia, jossa täytyy hamptrata epätoivoiseti

mukaan muita ihmisiä ja luvataan kuut taivaalta.Kuluja niistä vain on ei muuta.

Tuossa antamassasi linkissä käsiteltiin laittomia pyramideja, ei noita normaaleja kotimyyntejä ja verkostoja. Itse en myy mitään, mutta harrastuksena emännöin usein erilaisia kutsuja, ja hauskaa on! Ei sinne kutsuille ketään pakoteta, eikä varsinkaan ketään pakoteta mukaan jälleenmyyjäksi.

Vierailija

Ja siis esim. tuohon Amwayn pyramidiin olen myös törmännyt, mutta ensikosketuksellahan sen jo tajusi, että kyse on jostain muusta, kuin noissa Tuppereissa, kynttilöissä ja lastenvaatteissa.

Vierailija

Lainaus:

ne kielet oikeasti hallussa, jos sinulla ei koulutustakaan ole?

Ei minullakaan kyllä ole kääntäjänkoulutusta, vaan vain kielen maisteri olen, ja silti teen freelance-käännöstöitä. Riippuu todellakin siitä, miten hyvin hallitsee nimenomaan kohdekielen, MUKAANLUKIEN "pilkunviilaamiset" eli kieliopin. (Ja ennen kuin oikoluette tän viestin, niin minäpä en käännä suomeen päin :) Ja todellakin, jos "kääntötöitä" haet, saatat jäädä pinkan pohjimmaiseksi vaihtoehdoksi...

Oma toiminimi on tässä hommassa lähes must.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat