kumpi pelikone WII vai XBOX360

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

ja pidin pelaamisesta sillä, luulen että sitten kun lapsikin tulee siihen ikään pelataan sillä,mutta varmaan on myös joku uusi ja hauskempi pelikin jo keksitty

Vierailija

minustakin se on vähän pöhelöä huitoa jollakin kapulalla. En tosin kannata pelaamista muutenkaan, mutta meillä pidetään pleikasta. Jokaisella on tietty oma makunsa.

Vierailija

kun siinä hiki lentää ja syke nousee todella. Itse olen aktiivisesti pelannut wii fit-peliä puoli vuotta ja tykkään todella. En varsinaisesti ole saanut painoa putoamaan enkä sitä ole yrittänytkään, mutta kiinteytynyt olen selvästi ja kunto on noussut. Lapset tykkää myös.

Vierailija

OIkein häpeän myöntää, että meiltä löytyy PS2, PS3, XBOX360, Wii,Gamecube., Nintendo DS... pelihullu mies. Lapset tykkäävät Wiistä kun saa liikkua. MarioKart on ehdoton suosikki. Lapset (12, 10,8 ja 5v) eiv't saa pelata sotapelejä ym väkivaltaista, kuten valitettavasti monet koulukaverit saavat. Pelaamista myös rajoitetaan. Mutta suosittelen siis Wii:tä lapsille. (Iskä tykkää PS3:sesta ja Xboxixsta) Itse laulelen singstaria pleikka 2:sella....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat