Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei miestä voi keneltäkään viedä!

Vierailija

Mä en ymmärrä ajattelua, että jotkut naiset "nappailevat" ukkomiehiä, tai että jonkun avioliiton oli tullut rikkomaan joku huoralutkakanttura.

Kyllä se vika on niissä miehissä yhtälailla ja oikeastaan paljon enemmänkin. Toki vika on myös naisessa, joka ei kunnioita toisten liittoa, mutta ei niin paljoa kuin miehessä.

Jos minulle kävisi noin, niin en minä tahtoisi ajatella, etä joku nainen vain tuli ja vei mieheni. Sehän olisi suoraan sen myöntämistä, että hänen täytyy olla sata kertaa parempi kuin minä, kun kerran sai mieheni noin vain napatuksi! Ennemmin ajattelisin, että mieheni vain on täysi ääliö.

Eikö teistä näissä huoramätisäkkilutkissa, jotka kuitenkin saavat jokaisen miehen lankeamaan, ole jotain ristiriitaista? Jos ovat niin kamalia, miksi miehenne sitten pitää heitä vaimoa parempina? Ehkä olisi aika muistaa, että mieskin on aikuinen vastuullinen ja syyntakeinen ihminen?

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

itse olin tuollainen joskus muinoin sinkkuna. Ihme todistelua itselleni. 3 ei taas ymmärtänyt ap:n pointtia. Juuri tuota ap tarkoitti, mies lähti matkaasi, sillä parisuhteessa oli ongelmia. Et sinä vienyt kenenkään mistä onnellisesta ja tasapainoisesta parisuhteesta.

Vierailija

Parasta seksiä silloin kun mies haluaa, koti ja kakarat tip top. Mies pettää silti jos on pettääkseen vaimon syyttäminen on ihan hanurista. Miksi mies ei sano nyt menee huonosti, mulla on tunteet muuttuneet. Ei vaan ensimmäisen hameen alla ollaan heti kun keretään.

Vierailija

Parisuhdetta pitää yllä kaksi ihmistä ja kumpikin kantaa siitä myös vastuun. Kukaan ei petä ketään, jos parisuhde on kunnossa. Eikä kukaan nappaa ketään, jos napattavan parisuhde on kunnossa.

Jätetyssä ja petetyssä on ihan yhtä paljon syytä ja vikaa kuin jättäjässä ja pettäjässä.

Ja minut on petetty ja jätetty. Vikaa oli minussa yhtä paljon kuin miehessänikin.

Äläkää siis naiset heittäytykö marttyyreiksi vaan tunnustakaa, että miehenne sai teistä tarpeekseen eikä syy ole sen uuden naisen vaan miehenne valinnan. Miehenne valitsi sen toisen koska sinä, vaimo-kulta, et pitänyt huolta parisuhteestasi.

Vierailija

kun tämä´lumppu`tapaa miehen,vaikka ravintolassa ja mies lähtee naisen matkaan ja ilta päätyy seksiin,niin mistä toinen voi tietää että toinen onkin varattu ellei sitä kovasti mainosta jo ravintolassa ja silti naista haukutaan vosuksi yms. sitä paitsi rakkaus on ikuista,kohde voi vaihtua! kuka kaipaa väljähtänyttä avioliittoa?

Vierailija

Siinä nuori tyttö vamppasi "vanhan ketun" ja siinä leikittiin perhettä pari vuotta, kunnes tämä mies pakeni tylsää arkea samojen tuttujen keinojen kautta: antautui/ iski nuoren tytön, ja POKS MIEHELLÄ ALKOI UUSI ELÄMÄ, ja nainen jäi hoitamaan lapsia.

Ikinä en ota miestä, joka on valmis lähtemään vakisuhteesta, koska mies tekee sen mahdollisuuden tultua uudestaan!

Vierailija

Ei se ole mikään koira, joka valitsee helpoimman tien, koska se on helpoin! Hänellä on yhtä suuri vastuu liitosta ja lapsista kuin naisellakin ja vaikka siihen tulisi playboypupu miljoonan euron shekin kanssa, niin ei se miehestä tee syytöntä, että houkutus on niin suuri!

Ja sinä miehen vienyt, et sinä miestä vienyt, hän halusi tulla, oli syyt sitten mitkä tahansa!

Itse en haluaisi edes olla tekemisissä miehen kanssa, jota voi viedä kuin pässiä narussa.

ap

Vierailija

Pettämiseen voi johtaa muutkin syyt kuin siitä omasta puolisosta riippuvat.

Ja ei se toinen nainen ole sen syyllisempi sen mukaan, milloin se mieheen iskee. Joka suhteessa on hyvät ja pahat ajat ja ne on yhdessä kestettävä ja vastuu siitä on vain niillä puolisoilla. Toinen nainen kantakoon (kieltämättä syvän) häpeän siitä, että koskee varattuun. Kuitenkaan se nainen ei YKSIN aiheuta sitä, että mies lähtee, eikä ole miehen teosta lainkaan vastuullinen, MIES ON.

Mutta eipä ole sen toisen naisenkaan osa kadehdittava. Itse en ottaisi hopeatarjottimeltakaan sellaista limanuljaskaa, joka pettää puolisoaan.

ap

Vierailija

En kyllä lukenut koko ketjua, joten en tiedä mitä asiasta on kirjoiteltu.

Oma näkemykseni on se, että minulla ja miehelläni on parisuhde, jossa on yhdessä sovitut, tietyt pelisäännöt. Vain mieheni on niistä minulle vastuussa, ei muut. En ole solminut kenenkään toisten naisten kanssa mitään sääntöjä. Jos joku mieheeni ihastuu (ja tätä on tapahtunutkin vuosien varrella), on vastuu asiasta VAIN ja ainoastaan miehelläni (=torjuu nämä muut naiset tai sitten jättää minut ja lähtee sen toisen matkaan).

Olen aina sanonut miehelleni, että en hetkeäkään kuvittele, etteikö maailmassa olisi monia minua parempia naisia. Ja jos hän sellaisen löytää, tottakai parempaan saa vaihtaa,jos itse niin haluaa. Mutta pettämistä en voi sietää.

Vierailija

suhteessa kuvittelee olevansa tekemässä hyvää tekoa, juuri tuollainen pelastava enkeli. Oikeasti onkin kiero, juonitteleva kilpailija, joka on valmis iskemään haukan kyntensä sopivaan saaliseen heti kun vaan tilaisuus on ja sitten kietoo sen verkkoonsa esim. saamalla toinen pettämään oma puolisonsa, näin parisuhteessa riita vaan syvenee ja voitto on taattu.

Sitten tämä pelastava enkeli ihmettelee, että minkähän takia tuo miehen exä on mulle vihainen.

Vierailija

Lainaus:

Parasta seksiä silloin kun mies haluaa, koti ja kakarat tip top. Mies pettää silti jos on pettääkseen vaimon syyttäminen on ihan hanurista. Miksi mies ei sano nyt menee huonosti, mulla on tunteet muuttuneet. Ei vaan ensimmäisen hameen alla ollaan heti kun keretään.

Vierailija

Kyllä voi viedä, itse olen nykyisen mieheni vienyt (hänen) entisestä suhteestaan. Enkä koe olevani mikään huoralutkakanttura vai mikä lie... Se vaan on niin, et elämässä sattuu ja tapahtuu. Ja jos aika on parisuhteessa siinä pisteessä et ulospääsy on pakollinen.. Saattaa näitä asioita tapahtua.

Ja ainahan kun uusi kumppani löytyy on hän parempi ku edellinen. Millä saralla tahansa. Eihän muuten kumppanin vaihtoa edes tapahtuisi :)

T. 10v yhdessä

Vierailija

sukupuolesta riippumatta.

Mutta on psykologinen fakta, että joikllakin ihmisillä on lapsuudesta jäänyt käsittelemättömiä asioita niin, että he hakeutuvat kolmiodraamaan kolmantena osapuolena kerran toisensa jälkeen. He haluavat todistaa itselleen että 'voittavat' vakipuolison. Ja he todistelevat asiaa itselleen ihan johtuen omista emotionaalisista haavoistaan, muiden haavoista välittämättä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat