Rupeaisko sijaisperheeksi, tukiperheeksi vai ottaisko lemmikin?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

niin ottasin tytön, pieni, siro, sievä, kiharatukka, kaunis, herttainen, kiltti, ei itke, puhuu söpöjä, osaa laulaa ja tanssia, halailee ja ihailee minua, tottelee aina, ei koskaan kiukuttele, ei vänkää vastaan...

jos on useampia niin voin ottaa enemmänkin. ja mikäli on vaihtomahdollisuus, niin täältä sais pari sinnepäin.

hih. minäkö hyökkävä ja outo?

ehkä me sit päädytään siihen lemmikkiin. ;)

No, citypossu vai mikä olis hyvä?

ap

Vierailija

mä kun luulin, että myös niihin täytyy perehtyä huolellisesti lukemalla kirjallisuutta yms. ennen kuin sellaisen ottaa. Lisäksi luulin, että niitä täytyy hoitaa ja huoltaa monin tavoin.

Toki se on erilaista kuin lastenhoito. Mutta tämä taas olisi minulle paljon tutumpaa. Tietenkään mä en sitä perhettä yksin muodostais. On mulla mies ja omiakin lapsia. Kuitenkin tuntuu, että jotain puuttuu, jotain voisimme onnestamme antaa, jakaa...

ap

Vierailija

niistä on SUURI pula!! nykyään on niin paljon lapsia jotka tarvitsee sijais kotia että niintä saa hakea synnytyslaitokselta suoraan! ja valita haluutko tytön vai pojan, minkä ikäsen, kokosen ja näkösen ni heti löytyy yksi tai useampi lapsi josta voi jopa valita!! saattaa kuullostaa nyt että shoppailisi jossain kaupassa mutta se on totta!!

Vierailija

Jos joku vaihtoehdoistasi pitäisi valita, niin minäkin suosittelen lemmikkiä.

Parempi olisi kun et ottaisi mitään ja keskittyisit olemaan onnellinen ja pitämään oman perheesi onnelisena.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat