mitä teen? eroanko?

Vierailija

Miehen kanssa jatkuvasti sukset ristissä, kun saaaan yksi asia sovittua niin rupeaa kiukuttelemaan toisesta. ollaan erilaisista perheistä molemmat.

Nytkin 3v lapsi kipeänä ollut kauan ja käytin tänään päivystävällä lääkärillä, nukkuu huonosti yöt ja kitisee ja itkuinen. Lääkäri totesi että poskiontelon tulehdus. Mies sitten suuttui ja sanoi että taas olen antibiootteja antamassa hänelle ja minun takia lapsen vastustuskyky on huono. Rupesi lapsellisesti kiukkuamaan joka asiasta ja ei taas puhu ollenkaan. Itse ei tule lääkäriin ikinä mukaan vaan vie ja odottaa autossa lisäksi ei valvo öitä lapsen kanssa niinkuin minä! Ja töissä on minunkin käytävä ja lapsi ei voi aina olla kipeänä tarhassa tai ei voi vaatia mummoa hoitamaan monia viikkoja.

Kommentit (4)

Vierailija

Miehen äiti on vielä sairaanhoitaja joten on saanut poikansa aivopestyä, että kaikki sairaudet paranee itsestään ja ilman lääkkeitä. Hänellä ollut mummo kotonaan hoitamassa.

Vierailija

Eli mitä inhoan miehessäni..

-ei ole siisti vaan jättää tavarat aina mihin sattuu laittamaan.

-Ei välitä mitä laittaa päällensä, vaikka vaatteet olisi ryppyiset tai likaiset.

-ei osta itselleen vaatteita/kalsareita/sukkia, vaan minun pitää ne hankkia tai kulkee vanhoissa.

-ei halua parturiin vaan minun pitäisi varata aika ja tulla mukaan.

-minä joudun yksin hoitamaan kaikki lasten asiat...joulujuhlat tarhan asiat ym.

-pelaa usein tietokoneella, vaikka lapset olisi vieressä.

-valvoo myöhään ja nukkuu pitkään, itse päinvastoin, nousen aamulla lasten kanssa.

-ei huolla autoakaan. ei yleensäkään mitään.

-pienistä asioista saattaa suuttua, esim, jos ei saa kiinni minua puhelimella tai jos myöhästyn.tekee yleensäkin hirveän riidan jossa nimittelee tai hokee vittu saatana, myös lasten kuullen.

-

mistä pidän:

-voin kertoa huoliani esim. töistä ja hän pitää puoliani ja kannustaa

-usein on lasten kanssa , esim pelaa heidän kanssaan tietokoneella tai katsoo videoita tai leikkii legoilla.

-hieroo selkääni ja niskaani

-tekee ruokaa jos pyydän tai hakee kaupasta jotain mitä pyydän

antakee neuvoja? kyselee ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat