Sinä joka olet mielestäsi sosiaalinen kun puhut taukoamatta

Vierailija

kuuntelematta lainkaan toista ihmistä, papatat omia juttujasi, tajuatko, että sosiaaliset taitosi ovat todella heikot? Olet rasittava tapaus. On äärimmäisen huonoa käytöstä puhua kokoaika toisen päälle ja keskeyttää. Ja huvittavaa on, että papattaja sanoo aina ylpeänä olevansa sosiaalinen, ikään kuin se olisi jokin taito...

Kommentit (6)

Vierailija

mutta kumpi on ärsyttävämpää, olla tuollainen papattaja tai sellainen joka ei puhu sanaakaan oma-aloitteisesti ja kun kysyy jotain aina sama vastaus, hyvin lyhyesti. Miten teillä menee; ihan hyvin. Mites lapset: sitä samaa kun aina.

-On todella rasittavaa soittaa ja kysellä kuulumisia kun ei saa mitään irti. Itse nautin seurasta, jos esim on tylsää. Menen tätini luokse joka papattaa koko kyläilyn ajan juttujaan,toki kyseleekin mutta on sellainen papupata :)

Vierailija

kilpaa. Lapsikin hermostuu siellä siihen hälinään ja alkaa kirkua omaa asiaansa muiden paasauksen yli. Ihan hirveitä vierailuja. Poikansa on sitten enemmän tuppisuumallia ;)

Ei ole raukka saanut puheenvuoroa lapsena.

Vierailija

Ottaa vielä pari naukkua ja on sitten niin sosiaalinen, ettei muita keskusteluun tarvitakaan. Myötähäpeä on tullut tutuksi monissa tilaisuuksissa vuosien varrella. Aikani yritin keskeyttää vaihtamalla puheenaihetta, mutta ei siltä suunvuoroa saa. Nykyään välttelen yhteisiä juhlia tai menen istumaan mahdollisimman kauas.

Vierailija

näitäkin ihmisiä on, jotka taukoamatta puhuvat omaa asiaansa. Jos he sitten hetken kuuntelevat toisen asian, kääntävät kyllä senkin jutun nopeasti minä minä jutuiksi. Onneksi tämäntyyppiset ihmiset eivät ole enemmistö. Huvittavaaa on se,että he ovat mielestään erittäin sosiaalisia. Tarkoittaa kuitenkin vain sitä, että tarvitsevat aina jonkun kuulijan ajatuksilleen.

Toinen porukka on taas se, joka ei pukahda paljon mitään, seurustelu heidän kanssaan tuntuu melkein kuuluste lemiselta, kun yrittää nyhtää jotain heidän mieleipidetään tai kuulumistaan. Moni heistä kutsuu itseään hyväksi kuuntelijaksi. Hyvä kuuntelija kuitenkin on sellainen, joka jotenkin edes kommentoi, että syntyisi keskustelua.

Papattajat ovat yleisimmin naisia ja tuppisuut miehiä, vaikka tunnenkin kyllä miespapattajia ja naistuppisuita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat